Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '18

 
Kategori
Güncel
 

Kandil Irak Toprağıysa PKK’ya Neden İzin Veriyor, Başına Bela mı Almak İstemiyor, Göz mü Yumuyor?

Kandil Irak Toprağıysa PKK’ya Neden İzin Veriyor, Başına Bela mı Almak İstemiyor, Göz mü Yumuyor?
 

Ülkemizin durumu savaş, iç savaş ne olursa olsun diyelim IŞİD diye bir yabancı terör örgütü geldi Ağrı dağına bura benim dedi yerleşti, izin mi vereceğiz?

Kandil dağındaki PKK’nın durumu böyle…

Yani elbette kolay değil. Düşünün Irak böyle bir şey yapsaydı (PKK’yı Kandil’den atmak) 30 yıldır bizim yerimize o savaşacaktı.

Bence akıllı davrandı da bir de egemenlik diye bir şey var, adamlar gelmiş toprağına konmuş burası benim diyor; bu durumda Irak’ın toprak bütünlüğü ve egemenliği (hatta bağımsızlığı) ne oluyor?

Böyle olunca da ABD’si Rus’u gelir ülkene yerleşir.

Hiç kimse de bu konuyu merak edip gündeme getirmedi. Tamam Irak bir sürü badire atlattı ama bu gerekçe değil ki. Nasıl bir ülke/millet bunlar anlamıyorum, isteyen giriyor yerleşiyor, hatta burası benim diyor.

Mantıklı nedeni “Başıma bela almak istemiyorum” da başka nedeni de olabilir: “Göz yumuyor” Nasılsa egemenlik derdi yok, kendisine de zararı yok. Hani Bağdat’a yürüse falan belki farklı olur.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..