Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

01 Şubat '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kandilli Rasathanesi Deprem Bildiriyor!

Kandilli Rasathanesi Deprem Bildiriyor!
 

FLAŞ... FLAŞ... FLAŞ...
Kandilli Rasathanesi
deprem bildiriyor!!!

Kandilli'nin telefonları hiç susmuyor!

Neden mi?

Ha babam - de babam arayan biz aklı evveller yüzünden de ondan..

Aloooo...
Küstüm çiçeğim kapandı. Deprem olacak gibi. Eşyamı topladım. İstanbul'u terk etmeye karar verdim.. Siz ne diyorsunuz?


Aloooo...
Avcılar'dayım. Kapıdaki rüzgarlık bazen deniz tarafına, bazen de sağa sola sallanıyor. 17 Ağustos'ta da böyle sallanmıştı.
Haberiniz olsun..

Alooo...
Evde 10 kalorifer böceği, şu an duvara tırmanıyor. Gazetede okumuştum deprem olmadan önce bu böcekler düz duvara tırmanırmış ne kadar doğru? Deprem mi geliyor? Lütfen beni bilgilendirin.

Alooo...
Bizim evin musluklarından sıcak su akmaya başladı. Suyumuz neden ısındı? Acaba suyumuz mu ısındı? Yoksa deprem mi olacak?

Aloooo...
İçimde anormal hisler var. Ateş basıyor ve ölecek gibi oluyorum.. Sanki içimde depremler oluyor. Acaba diyorum gerçekten deprem belirtisi mi? Sizin aletleriniz de aynı durumda mı? Bana bir şey söyleyin.. Ferahlamak istiyorum. .

Aloooo...
Gazetelerde devamlı okuyorum.. Richter ölçeğine göre şu kadar şiddetinde deprem oldu diye!
Ben bu Richter ölçeğini nereden bulabilirim ve kaça satın alabilirim? Fiatı hakkında bilgi verebilir misiniz?

Aloooo...
Sırtımda ve ayağımda korkunç bir ağrı var. Hep böyle oluyor ve ertesi gün mutlaka dünyanın bir yerinde deprem oluyor.. Bu defa ağrılarım çok yakından geliyor. Yoksa İstanbul'da deprem mi olacak?

Aloooo...
Sayın ilgili, web sitenize iki gündür, ne ben, ne de yakınlarım bağlanamıyoruz. Bizden bir şey mi saklıyorsunuz? Bu halka yapılan bir haksızlıktır. Şiddetle kınıyor ve protesto ediyorum sizi.

Aloooo...
Şey beyefendi, burnum kanıyor, deprem mi geliyor? Kanama fazlalaşırsa deprem çantamıda alıp, Polenezköy'deki evime gitsem mi diyorum?

Aloooo...
Beyefendi, size anlatamıyorum sanırım, herkesin köpeği deprem öncesi havlıyormuş, benim köpeğim depremden önce neden havlamıyor? Benim köpeğim anormal mi? Yoksa her köpek her depreme havlamaz mı? Ben nasıl önceden tedbir alacağım siz bunu söyleyiniz bana?

Aloooo...
Alo, alooo, şu an bir ''ufo'' gördüm. Ben mi? Beşiktaş'tayım efendim.. UFO' mu? Size, Kandilli'ye doğru geliyor. Sizde görüyor musunuz şimdi benim gördüğümü? Acaba diyorum, depremle ilgili bir şey mi hissetti bu uzaylılar da rasathaneye doğru yönlendi?

Aloooo...
Hanımefendi, bu akşam ay çok kırmızı. Neden çok kırmızı? 17 Ağustos akşamı da bu ay çok kırmızı gelmişti bana. Allah hayıra çıkarsın inşallah.

Aloooo...
Sayın yetkili, bugün hava sizinde bildirdiğiniz gibi, çok sıcak, fakat siz biraz üstü kapalı hava durumunu verdiniz.. Bana söyleyebilir misiniz acaba deprem mi olacak?

Aloooo...
Bakın beyefendi, madem ki bu işin ihtisasını görmüşsünüz, orada size çalışma yetkisi vermişler, tabi ki de soracağım. Bu benim en doğal hakkım. Depremi neden önceden bilemiyorsunuz? Bize önceden haber verebilirsiniz pekala. Bağla kardeşim ya, yok mu sizden başka yetkili?

Aloooo...
Bir hafta sonra, yani Cumartesi gününe denk geliyor tam olarak. Bebek'te bir gardın (!) parti vereceğiz. O gün İstanbul'da beklenen büyük depremin olma ihtimali var mı? Bu arada martı ve karga seslerinden uyuyamıyoruz çok bağırıyorlar. Deprem belirtisi mi?

Aloooo...
Sayın yetkili, biz şu an sallandık. Dışarı çıkalım mı, yoksa depremin şiddetini öğrendikten sonra mı çıkalım?

Aloooo...
Büyükçekmece'de oturuyorum. Büyükçekmece sahili ''Mavi bayrak'' almış. Sizce artık buraya deprem çok mu uzak?

Aloooo...
Televizyonda beyaz lekeler var diyorum size anlamıyor musunuz? Televizyondaki değişiklikler deprem habercisi sayılır mı bunu açıklamanızı istiyorum.

Aloooo...
Küçükçekmece Gölü, fındık dalları gibi yine yeşillendi. Deprem öncesi nedense hep yeşeriyor. Hem bilginiz olsun istedim hem de sizin bir bildiğiniz varsa bana söyleyin istedim. Teşekkür ederim. .

Aloooo...
Dün gece rüyamda büyük bir deprem oluyordu. Herkes bir yana kaçışıyordu. Sizce rüyam depreme mi delalet?

Aloooo...
Antalya'dan bir kuyumcu:

Hassas tartının ibresi anormalleşti. Eksileri gösteriyor. Deprem habercisi olabilir. Bugün 20'de. daha önce de eksiyi göstermişti ve deprem olmuştu. Bilginize.

Aloooo...
Kuşadası'ndan arayan alkollü bir erkek: ''sallanıyorum, deprem mi oldu?''
Saklıyorsunuz değil mi ben sizin..................
Küfür. . . Ama ne küfürler........

Aloooo...
Bilgisayarım ilk açılırken titriyor ve değişik sesler çıkartıyor. .Bu bir deprem işareti mi? Bilgisayar gelişmiş bir aygıt olduğuna göre, acaba diyorum önceden hissedebilir mi?

*

*

*

Şimdi ne mi oldu? Ben sadece, bana gelen e- postayı ve mesleği gereği o camiada çalışan kardeşimden duyduklarımı paylaştım. Ne dersiniz, şimdi gülelim mi ağlanacak halimize?


UNUTMADIK!!

UNUTTURMAYACAĞIZ!!

17 Ağustos gecesi herşey 45 saniyeye sığdı.
http://www.milliyet.com.tr/ozel/sergi/galerideprem/index.html

AĞUSTOS MELEKLERİNDEN MEKTUP VAR!
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=57979

''Melekler yüreğinizden öpsün''

Sabiha Rana

Yedi düvel gönüllere beyaz düşler paylaşımıdır.


10 Temmuz 2008 bugün tarihli depremle ilgili bilgiler: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=119209

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..