Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '07

 
Kategori
Güncel
 

Kandırılmışmış...

Kandırılmışmış...
 

Herkesin müthiş olarak nitelendirdiği o sıradışı olmayan kitabı okudum ve hatta bunu ''Oyunbozan Kitaplar''isimli bloğumda da yazdım. Aslında ne kadar sıradan ve basit olduğunu sadece popüler kültüre hizmet ettiğini ve okumak için geçirdiğim zamana acıdığımı yazdım.

Pazar günü Ayşe Arman kitabın yazarıyla bir röpörtaj yapmıştı. Okurken ''Allah Allah...Gündemde olan kitapla ilgili yazarıyla röpörtaj yapmış. Neden hiç haber olmadı?''diye şaşırmıştım. Olaylar silsilesi içinde sahibinin sesinden öğreniyoruz ki, karşı karşıya hiç gelinmemiş. Ne kadar ilginç değil mi? Yazarımız soruları hazırlamış, göndermiş ve cevaplar gelmiş. Bunun adı gazetecilik oluyor öyle mi?Ne kadar rahat, ne kadar muhteşem bir işmiş bu böyle!! Hadi buna olabilir diyerek anlayış gösterelim. O halde bunu yazının başında belirtmesi gerekmiyor muydu?Yoksa bu yanlışlar ortaya çıkınca, yaptığının doğru olmadığını anlayarak mı önce kendisi açıklamak istedi?

Bence yaptığı hiç de doğru değil. Tamam bilgisayar denilen, bu zaman kavramını yok eden alet işimizi çok kolaylaştırdı fakat bu şekilde olmaması gerekiyordu.
Röpörtaj yaparken sürekli ne kadar zorlandığını, çocuğundan ayrı kaldığını, havaalanlarında çektiği sıkıntıları anlatan Ayşe Arman bunu yapmamalıydı.
Söyler misiniz, ben şimdi yaptığı herhangi bir röpörtajı okurken hayali olmadığına nasıl inanacağım? İnanmak çok önemlidir... Doğruluk çok önemlidir... Yazdığını okutmak çok önemlidir...
Lütfen bizleri kandırmayın!!!

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..