Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Kanım öpüyordu dudaklarımdan

Kanım öpüyordu dudaklarımdan
 

Silahımda tetik sen, namlu sen
İçimdeki mermi sen
Gece yansı, ay dönümü
Karalarda izini sürdüğüm sevdan da
Durakladığım vakit, yoluma inat
Gözlerinin karası vurdu gözlerimi
Bir kurşunla gömdüm tüm ayyaş halleri
Naralarım artık dağlara
Bir oyun bu içimdekiler
Bazen gaflet, bazen hiddet, hep sen

Uzak yolların kadını sabrımı zorluyor artık sevdan
Karışmasaydım kavgana keşke
Hesabın bana kesildi
Yangın başladı, artık yandığın yere kadar
Su olma oduma, yok ol ama bulaşma

Bana ait her şey de dudak izlerin vardı
Kırdım tüm bardakları avuçlarımda
Kanım öpüyordu dudaklarından

Denizhan Burhan
AŞKLARA AYRILIK YAĞIYOR

 
Toplam blog
: 55
: 154
Kayıt tarihi
: 19.02.13
 
 

Basın Danışmanı. Medya tanıtım uzmanı ..