Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '11

 
Kategori
Şiir
 

Kanıma dokunuyor...

Kanıma dokunuyor...
 

Görsel internetten alınmıştır.


Yüreğimde kopan fırtına

Alıp getiriyor seni bana

Yüreğimi yastık yapıyorum

Örtüyorum üzerini bakışlarımla

Kırlaşmış şakaklarını

Yavaşça okşuyorum

Okşuyorum doya doya

Korkuyorum bir yandan da

Seni uyandırmaya

Dudaklarım dudaklarınla buluştuğunda

Nazlı nazlı açılıyor gözlerin

Kendimi arıyorum durmadan

Senin o bahar bakışlarında

Birden kasırgalar kopuyor yüreğimde

Götürüyor seni benden çok uzaklara

Yokluğum kanıma dokunuyor sevgilim

Bakışlarında…

 

Ayşegül HAYVAR - 26.09.2011

 

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..