Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '16

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Kanka mı ? Sevgili mi ? Ben çözemedim.

Kanka mı ? Sevgili mi ? Ben çözemedim.
 

Sevgili mi ? Kanka mı ? Ne olduğu belirsiz bi haller içerisindesiniz değil mi ? Her hareketini sanki senin için yapıyor. Yan yana durduğunuzda bi ona bakıyorsun bir kendine - Lanet olsun çok yakışıyoruz falan da diyorsun değil mi? Hele birde aynı civardaysanız, bütün gün göz hapsinde tutuyorsun. Sen açılsan itiraf etsen olmayacak. Ondan tepki bekliyorsun e biraz zor tabi. He ben Kanka lafını hiç duymadım ondan o ayrı en azından azcık umudum var. Kanka ayağı G*t ayağı derler, aslında bu durumda bizim işimize gelen kelime. Peki sevgili veya kanka ne olduğunu nasıl anlayacağız. Kaçan kovalanır yapsak tutuyor. Sonra bi bakıyosun hop koluna takmış başka birini, sorsan aşk yok sadece takılıyorlar. Ulan ben yanında hemcinsimi gördüğüm an inme inmiş gibi oluyorum. Karışamıyorsun mesela aranızdaki bağ ne bilinmiyor çünkü. Sen hayırdır ya ? dediği an hemen bayılırım ben mesela o yüzden böyle de belli edemiyoruz. Ayrıca şöyle bir durum var hislerini ona açıklasan reddedilme durumunu geçtim arkadaşlık da bitecek, hop mop demeden ne olduğunu anlamadan elindeki kuşu kaçıracaksın. Kıskançlık planını devreye soksak, hani olur ya seni başkasıyla görür falan kıskanırsa belli ederse sinsi sinsi hareket edersin falan. Ama o bende de işe yaramaz. Şöyle bir durum var, senin çevren ve onun arkadaşları senin ondan hoşlandığını bilirler veya anlarlar e doğal olarak 2 kişinin bildiği de sır değil elbet kulağına gitti. Buna rağmen hiç bişey olmamış gibi davranıyorsa ne yapmak gerek Ne olduğunu anlayamadığımız zor bir durum Kanka mı? Sevgili mi? SİZİN ANLAMAK İÇİN ÇÖZÜMÜNÜZ NEDİR ?

 
Toplam blog
: 3
: 248
Kayıt tarihi
: 27.02.16
 
 

Beşiktaş Aşığıyım, Yazmayı sevdiğim kadar konuşmayı da severim, Kendimce gülmenin en çok yakıştığ..