Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
7806
 

Kanser olan Nilüfer "Saçlarım dökülecek, kıvırcık çıkacak. Çok komik!" diyerek kimleri üzüyor?

Kanser olan Nilüfer "Saçlarım dökülecek, kıvırcık çıkacak. Çok komik!" diyerek kimleri üzüyor?
 

Umarım hemen sağlıklarına kavuşurlar...


Nilüfer kanser oldu. İlk açıklaması "Hiçbir korkum ve endişem yok. Erken teşhis konulduğu için kendimi şanslı hissediyorum. Kısa süre sonra sapasağlam olacağım" oldu.
Reha Muhtar'dan ikiz çocuğu olan Deniz Uğur da kanser oldu. Milliyet'ten Birsen Altuntaş'a "Doktorum hastalığı söylediğinde pek bir şey hissetmedim. Çünkü bu artık grip gibi bir rahatsızlık oldu. Gün içinde hiç aklıma gelmiyor, üzerinde durmuyorum. Düşünecek daha önemli şeyler var" dedi.
Nilüfer dün yeni yıl mesajı yayınladı. Mesajda, "Kemoterapim devam ediyor. Saçlarım üç gün önce dökülmeye başladı. Tuhaf bir duygu ama bunun için hiç üzülmüyorum. Üstelik, daha sonra saçlarım kıvırcık da çıkabilirmiş. Çok komik olacak" dedi.
Zannediyorlar ki kanseri böyle küçümseyerek, önemsemediklerini göstererek, bu hastalığı yenecekler ve böyle yaparak bu hastalığa mensup insanlara moral verecekler.

Gut oluyordum ve yıkıldım!

Geçenlerde gut olma riskiyle karşı karşıya kaldım. Allahım nasıl üzüldüm. Halbuki çok güçlüyümdür ama hasta olarak hayatını devam ettirme senaryosu beni daralltı. Aklıma kanser olup mutluluk demeçleri veren ünlüler düştü. Çünkü eskisi gibi olmayacaktı hiçbirşey, onlar nasıl böyle konuşuyorlardı... Neyse ki değilmişim. Rahatladım...
 
Ünlülerin kanser olduktan sonraki bu mutlu demeçlerini okuyan kanser hastaları da muhtemelen şöyle düşünüyor:
"Ben kanser olduğumu duyunca yıkıldım. Halbuki Nilüfer, Deniz Uğur yıkılmadı. Ben güçsüz biri miyim? Neden ben böyleyim. Moralim bozuldu. Moralim bozulmamalı. Allahım yoksa ben ölecek miyim?..."
Yani bu güçlü pozları veren ünlüler kaş yapayım derken fena göz çıkarıyorlar.
Kanser hastalarının direncini kırıyorlar...
Babannemi pankreas kanserinden kaybettik. Gözümüzün önünde günden güne eridi ismimin asıl sahibi canım babannem.

Nezle değil...

Kanser öyle nezle falan değil kardeşim. Yemene içmene dikkat edeceksin, bol uyayacaksın, kendini yormayacaksın, belki saçların dökülecek...
Stresli bir işin varsa ya değiştireceksin ya da stresini azaltmak için daha az kazanmak zorunda kalacaksın...
Yani tüm hayatını değiştireceksin...
Tüm bunları yaparsan eğer kanser nezle gibi geçip gidiyor...
Bazen babannem gibi tüm bunları yapman, çok dikkat etmen bile yeterli olmayabiliyor...
Hayatımız, bana göre karşımıza çıkanı nasıl yaşamayı tercih ettiğimize göre şekil alıyor.
Kanser de olabilir bu, milyonlarca dolarlık servette...
Bu sınavların sonucu belirliyor ebedi istirahatimizdeki yuvamızı...
Yani kanseri çok önemsemek de, hiç önemsemiyormuş gibi yapmak da çok anlamsız.
Tüm bunların sınav olduğunu unutmamak asıl mesele...

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 56
Toplam yorum
: 47
Toplam mesaj
: 6
Ort. okunma sayısı
: 1245
Kayıt tarihi
: 24.11.11
 
 

Gazeteci ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster