Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '08

 
Kategori
Haber
 

Kanser uzmanı şaklabanlar!

Kanser uzmanı şaklabanlar!
 

İlk okul mezunu olduğunu özellikle belirten bir zat Türkiyede reyting rekorlarına sahip bir programda açıklıyor.

Allah kırk yaşımdan sonra bu ilimi bana nasip etti.

Tıp bilimine bakıyorum kimse bir şey bilmiyor.

O yüzden herkes bana geliyor.

Yirmi yıldır çaycılık yapıyorum kanser ilacı için girdiğim ceza evinden 2002 de çıktım.

Kültürlü olmak için bilgisayar kursuna gittim.

Benim bu projemde tüm toplum sağlığa kavuşacak.

Ben bitki uzmanıyım binlerce bitkiyi karıştırıp kanser çayı yapıyorum.

Nasıl olduğunu açıklayamam ceza yatmışım.

Ağır cezada yargılanmışım!

Herkes avuç açıp bana dua ediyor!


İnsanlardan hiç para almamışım.

Kuş gribini yarım saatte bitiririm.

Bir bardak çay içiyorsunuz o kaddar.

Orayı eritiyor ciltten dışarı atıyor.....

Kanserili bir hastayı ayağa kaldırabilirim.

Yüz elli kiloluk adamı üç ayda seksen kiloya indirebilirim!

kanserli hasta tanıdığı olan varsa hemen gelsin!


Şimdi X sanatçımızdan bir şarkı istiyoruz..........

Assss sonra......Assssssss sonra...

Çok mu lazım.

üfürükçüler, büyücüler

Şifacı lakaplı insanların cehaletini teşhir etmeyi amaçlayan ancak tam tersi meşhur hale getiren tv kanallarının yanlış yolda olduğunu üzülerek belirtmek istiyorum.

Çobanlıktan ilim adamlığına terfi ettirilmiş zatları üç saat boyunca halka izletmekteler.

Bu tür programları ağızları açık izleyen tıp düşmanı cahil halkımızın kültür seviyesi artırılmadıkça izlemeye de devam edeceğiz.

Ekranları parselleyen zırvacıları en değerli profesörleri azarlayacak kıvama getirmeleri hangi bilgilendirmeyi amaçlıyor anlamak mümkün değil?

Daha önce tepki verdiğimiz Helin Avşarın son sevgilisi kim? haberleri bile insan sağlığıyla oynamaktan daha az tehlikeli hale geldi!

Geçtiğimiz haftalarda sokaktan geçen patatesçinin tecavüzüne uğrayan özürlü bir genç kızın teşhir edilmesi tuz biber ekmişti" kurnazlık kokan canice fikirlerin üzerine!

Ekran kirlenmesine müsade edenleri esefle kınıyorum
 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..