Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '09

 
Kategori
Spor
 

Kantarın Topuz’u kaçmış: Hadise-i Mehmet Topuz

Kantarın Topuz’u kaçmış: Hadise-i Mehmet Topuz
 

Mehmet Topuz hangi takıma gidecek?


Medyadan şu Mehmet Topuz haberlerini takip ediyorum da… İçime bir kuşku doğuyor… Acaba takip etmesem mi? Takip edilecek bir yanı kalmadı galiba.

Bir futbolcu düşünün, düşünmenize de gerek yok, Mehmet Topuz’u gözünüzün önüne getirin. Bir takımla sözle bağlantı kuruyor, diğeriyle imza düzeyinde bağlantı kuruyor, bir başkasına da gönlüm sende mesajı gönderiyor…

Benim aklım bu işi almadı. Alacağa da benzemiyor. Şimdi de ona imza attıydı; esas imzası filancadaydı; bonservis feşmekancanın elindeydi; falan takımın formasıyla fotoğraf çektirdiydi; diydi de; deydi de; falan da filan…

Atam o lafı boşuna mı demiş? Bu durumda öyle gibi. Ne diyordu? "Ben sporcunun zeki, çevik ve aynı zamanda ahlaklısını severim". Ahlak derken toplumsal ahlak değerlerine uygunluğu kastetmedi herhalde. Lafımız yoktur, hepsi de ahlaklıdır. Ama spor ahlakı diye de bir kavram vardır. Etik de derler ona.

Şimdi elimizi çenemize dayayalım. Kafamızı da kaşıyalım. Etik bunun neresindedir bulalım. Hani şu üzerinde yaygara kopartılan SBS sınavı sorusu var ya. Bulmaca gibi olan. (Bilmeyeniniz varsa dünkü Can Dündar’ın köşesinde var). İş ona benzedi…

Sorular
1) Bir zamanlar Kayserispor forması giyen ancak bugünlerde ne giydiğini bilemediğimiz sporcunun zeki ve çevik olduğunu kim söylemiştir?
2) Bir zamanlar Kayserisporun sözleşmeli oyuncusu olan sporcu bugün hangi takımın sözleşmeli oyuncusudur?
3) Adı geçen sporcu hangi takımın forması ile fotoğraf çektirmiştir?
4) Yine aynı sporcunun aslında gönlünde hangi aslan yatmaktadır?
5) Bütün bu sorular beni-seni-onu neden germektedir?
6) Mevcut durum piyasa değerinin arttırılmasına yönelik bir manüplasyon mudur?
7) Evvelce de örneklerine rastladığımız bu durum Türk Futbolunun hangi seviyelerde olduğunun başka bir izahı mıdır?

Ben herhangi bir şey iddia etmiyorum… Bu haberlerin ve durumun içinden çıkamadım… Meramım budur… Yoksa adı geçen arkadaşın futbolculuğuna söyleyecek lafımız yoktur, ahlakına da…Bu oyuncuyu taraftarı olduğum takım alsın ister miyim? Hayır


Çevreye duyarsız kalmayalım!


*DUNYAMIZ ELDEN GiDiYOR..!

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..