Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '10

 
Kategori
Sinema
 

Kanyon'daki "This is it" galası

Kanyon'daki "This is it" galası
 

This is it'in afişinin resmi mozaiğinde bir kaç fotoğrafım bulunuyor. Yakınlaştırınca gözüküyor.


29 EKİM 2009: Dün gece (28.10.09) Kanyon'da Billboard'un düzenlediği "This is it" galasının özel davetlisiydim. Yanımda 10 kişi götürme hakkım vardı ve götürdüm de... Çok güzel geçti. Saat 20:00'de kokteyl yapıldı. Yeşilköy MJ grubu danslarıyla renk kattı. Ferhat Göçer gibi ünlüler katıldı ama bazılarının ismini çıkaramadık. Bugün saat 15:00'den sonra, ya da saat 18:00'den sonra NTV'de bu galanın haberi çıkacak. Başta Tanju olmak üzere umarım kaydeden olur. Çok duygulandık. Bir ara Gökhan'la hüngür hüngür ağladık. Salya sümük mendillere daldık. Slow şarkılarda ağlıyordum, tempolu şarkılarda eğleniyordum. "I Just Can't Stop Loving You"da ilginçtir, hem güldüm, hem ağladım. Yeni "Smooth Criminal" klibinde kahkahalar attım. Gerçekten görsel anlamda sizi büyük sürprizler bekliyor ama "This is it filmi için cenaze çekildi" diye haberler yapıyorlardı ya? İşte cenazeden görüntüler yok sonunda, merak etmeyin. Ama yine de ağlıyor insan... Sürprizler kaçmasın. "Süper ya", "Muhteşem olacakmış", "Nıck nıck nıck nıck" (yazık olmuş der gibi şaşırma efekti) gibi şeyler diyorduk artık. Billboard'a bu güzel organizasyon için teşekkür ediyorum.
Ara sıra kalbim sıkıştı. En çok da Earth Song'da... Resmen gerildim o ormanlar yok olduğunda...

Bu arada ben detaylı bir sayım yaptım. 10 kişilik kontenjanımı doldurmuşum. Ahmet, Halil, Hülya, Tan, İbrahim, Metin, Gökhan, öbür Gökhan, öbür Gökhan'ın nişanlısı, Bahadır benim davetlilerimdi. Gerçi kaç tane olduğunu saymadılar ama olsun. Çağırdıklarım farkında olmadan 10'u geçmişti ama ya kendileri de davetliydi, ya öbür galaya gideceklerdi, ya da gelmediler.
Bence eksik görüntüleri DVD'de ekleyecekler. Bana göre ilk önce sinemada gördüğümüz şekliyle DVD'sini yayınlayacaklar. Birkaç ay sonra "Filmde daha önce kullanılmamış ek görüntülerle çift DVD'li özel edisyon" gibi bir special edition yapacaklar. Nedenini biliyorsunuz. :)
Halil çok ilginç bir tespit yaptı. Ben de onun demesiyle farkettim. "This is it" afişinde ayaklarının arasındaki boşluk yıldız şeklini andırıyor. Ben de herkese "Afiş Moonwalker afişinin tersi. Moonwalker'da önden aynı hareketi yapıyordu" diyordum. Bir de film 21:30'da başlayacaktı ama salon dolar dolmaz 21:00 civarı başladılar yayınlamaya. Hiç de ara vermediler.
Filmle ilgili bilmeniz gereken en önemli şey ise Michael canlı söylediği halde her zamankinden daha güzel söylüyor oluşu. 

 


NOT: http://www.facebook.com/album.php?aid=118755&id=687378890&l=6c7ab258a8 adresindeki fotoğraflar tahmin etmenizde belki yardımcı olabilir ama inanın, orada gördüklerinden daha muazzam. Videolar da http://www.youtube.com/watch?v=_kjGd8sKxf0 adresinde var. Her yerde plazmalarda, küçük ekranlarda This is it fragmanları gösteriliyordu. Birçok MJ şarkısı çaldılar. Pisuvarların önünde bile Michael Jackson gösteriyorlardı.

 
Toplam blog
: 55
: 5967
Kayıt tarihi
: 12.06.07
 
 

1981 doğumlu bir Uluslar arası İlişkiler mezunuyum. 4 yıl televizyonculuk yaptıktan sonra trafik ..