Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

04 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Kapım halâ çalınmıyor

Kapım halâ çalınmıyor
 

Dün gece canım sıkıldı

Hasretim geldi..

Çıkardım mektuplarını

Döktüm önüme

Sararmış resimlerimizi

“Yalnızlık koktu…”

Okudukça delip geçiyor

Okuma bilmeyen sözcükler

Yüreğimin içinden

Geçen “gönül ” sayfalarını…

Yazdıkların

“Karmakarışık…”

Ve sana yazdığım

Son mektubum geldi aklıma…

Dönüşün kolay olsun diye

Defalarca

Seni çok sevdiğimi

Deliler gibi

Nasıl özlediğimi

Pencerelerde

Yollarına baktığımı

Kapım önünde

Çalınsın diye beklediğimi

“Yazmıştım ya”

Ey sevgili

“Kapım halâ çalınmıyor”

Biliyor musun?

O gün bu gündür

Cevap gelmeyeceğini

Aramayacağını

Gitse bile okumayacağını

Bildiğim

Yüreğime yazdığım

Gönül adresine

Mektuplar yazıyorum…

Ve sessizce akan

Bitecek gibi duran

“Denizini” arayan

Nehirler gibi

Akıp geçiyor ömrüm…

“Kapım halâ çalınmıyor…”

 

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 04.12.2013 08.21

 

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..