Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '07

 
Kategori
Kasko / Sigorta
 

Kapımı buldular

Kapımı buldular
 

Çok değil bir hafta önce yazmıştım neden kasko yaptırdım diye. Şimdi yazmanın ve kalemin gücüyle olduğunu düşündüğüm olumsuzlukların nasıl aşıldığını anladım. Ne diyor bu adam diyorsunuz, baştan alalım.

Geçen hafta yaklaşık iki aylık beklememe rağmen arabamın sol ön kapısındaki hasar ve kasko servis expertir ve diger kurumların duyarsızlığından şikayet etmiştim ve o zaman ben neden bir ton para verip kasko yaptırıyorum diye sormuştum.

Ne oldu dersiniz benim yazım yayımlandı ve çok fazla da olmasa üç beş kişi bir şekilde yazıma ulaşıp beni okuyabildiler. Kimler mi? inanın ben de bilmiyorum. Aynı yazının daha ağır ifadeler kullanılarak yazılmış başka bir versiyonunu YKB sigortanın şikayet sayfasınada girdim ve derdimi anlatmaya çalıştım.Neler oldu dersını yazım farkedildikten sonra mı bilmiyorum ama takip eden günlerde telefonlarım susmadı.

Şu anda sadece istanbulda aynı model araca uygun kapıdan bekleyen 10 kişi daha olduğunu öğrendim. bursa fabrikada üretim olmadığı için kapı fransadan gelecek hikayesi herkese okunmuş nedense .

Allahın ne şanslı kuluyum ki o kadar çingeneleik yaptıktan sonra benim arabama uygun kapıyı hemen ertesinde buldular.

Ama herşeye rağmen şunuda itiraf etmeliyim süreç işlerken tek düşündüğüm arabamın kapısının yeniden yapılmasından başka birşey değildi. Bu süreci hızlandırmakta yardımını esirgemeyen YKB sigorta acentasından ayhan bey, Üsküdar Temmelli Renault Otodan Yaşar bey'e teşekkür etmek isterim.

Arabamın kapısını değiştirip yapıyorlar. Çarşamba günü sevgililer günü arabam yapılmış olacak.

Ben arabama kavuşacağım o gün. Umarım bu yazımı okuyan tüm sigorta-servis-kasko-expertiz.... vs mağduru arkadaşlarım da sorunlarını çözebilirler. Ya ben çok güzel ağlıyorum ya da çok güzel çingenelik yapıyorum.

Herkesin sevgililer günü kutlu olsun..: )

 
Toplam blog
: 7
: 1166
Kayıt tarihi
: 04.12.06
 
 

Hangi yazdan önceki marttı bilmiyorum ama bildiğim havanın soğuk olduğu, çünkü ben hep üşüdüm. Mart ..