Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Kapkaç...

Kapkaç...
 

Gözlerin bende kalmış, nasıl bir iştir bu… Bazen bakışlarıma takıyorum. Yağmur yağdırıyor mevsimlerime, gelen hazandan korkuyorum… Hızla gözbebeklerimden çıkarıyorum. Bir akşam üstü bir simit istese canım, bozuk paraların yanında veriyorum. Gerisingeri atıyor simitçi, gözlerinden kurtulamıyorum.

Gözlerin bende kalmış. Gülünce, komik bir kahkaha çıkarıyorum. Küçücük böcekler büyüyor gözümde, tıpkı senin gibi şaşırıyorum. Yeni evli bir çift itiyor çocuk arabasını, pınarlarımdan senin yaşlarını akıtıyorum. Hangi çiçeği sana benzetsem, rüzgarında terimi arıyorum. Kurtulmam gerek gözlerinden, neye baksam öldürüyorum…

Yolu yok… bir caminin önüne bırakıp kaçacağım. Sana adresi yollayacağım. Bir taksiye binip geleceksin, körebe gözlerini arayacaksın. Karşı köprünün altında susacağım. Sen bulmadan vazgeçeceğim, kapkaç yapıp gideceğim. Namazdan çıkanlara soracaksın, güneşin doğuşunu özleyeceksin. Beni polise ihbar edeceksin. Gözlerini yutacağım, suçüstü olmayacağım, bir araba dayak yiyeceğim, bıyık altından güleceğim. Aniden bastıracak hazan, gözlerinle gömüleceğim…

Gece aya sarılıyorum, birlikte batıyoruz. Sabah güneşe sarılıyorum, birlikte doğuyoruz.

 
Toplam blog
: 153
: 1481
Kayıt tarihi
: 16.09.06
 
 

Tıka basa dolu bir adam değilim. Balığı gördüysem derine inerim. Uzun süre gölgede kalamam. Okuru..