Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '15

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Kaplumbağa

Kaplumbağa
 

Evet kaplumbağa. Hiç düşündünüz mü kaplumbağa ile iletişimi. Beslediniz mi. Öncelikle, ben kaplumbağa besliyorum. Yeni yavrulardı aldığımda, 2 tanesi bir avucuma sığıyordu. Şimdi bir tanesi bir kilodan fazla :) diğeri cins farklılığından dolayı bir elim kadar olabildi sadece.. 5,5 yaşındalar şuan. Bu süreçte gelişimlerini izledim . Onlar benim canımın taaa içi, onlara birşey olmasın.. Yoksa hemen ben hüngür hüngür ;( güçlü hayvanlar aslında ; yavruyken sevgi verirseniz; uzuunn,upuzun yıllar sizinleler.. ŞİMDİ ! Neden kaplumbağa kabuğuna çekilir ? düşündünüz mü.. e muhtemelen herkeste  bir yanıt vardır, buna dair. Ortak cevabımız ; ''korktuğu için '' kabuğuna çekilir ..
 
Pekii,insanlar neden kabuğuna çekilir ? Bunun cevabı da '' korktuğumuz için '' olmalı sanırım .. Güzel anneler , lütfen bizleri özgüven içinde yetiştirmeye devam edin.. Herşeyi yapalım, ilk defa yapacak olsak bile yapalım.. Güvenin bize.. Hiçbirşeyden korkmayalım..Ah yavrum şunu yapma, o zararlı.. ah yavrum bu böyle değil demeyin  lütfen.. Her şekilde size saygımız sonsuz, fakat sağlıklı bir toplum için güven dolu bir yaşam için bu konuda zor da olsa özveri lütfen.. Yoksa, ilerde kaplumbağa  gibi kabuğumuza çekilmemizi seyretmek sizi daha çok incitecek.. Yaşam da biz çocukları bir o kadar incitecek. Hiçbirşeyden korkmak istemiyorum, bireyim.. Toplumun bir üyesiyim. İyi de var kötü de.. Tabi herşey mükemmel olmayacak. Fakattt, ben sevdiğim insana seni  seviyorum diyebilmeliyim.. Özgüven sonucu, sevgi ve güvenimi onunla paylaşmak olmalı hedefim.. Mutlu olmak istemek hakkım değil mi ? uzaktan izleyip kaplumbağa gibi kabuğuma çekilip '' ah keşke bana karşı ilgisi olsa da sevgimi onunla paylaşabilsem '' demeden ; yanına gidip ''seni tanıyabilir miyim'' diyebilmek benim hakkım değil mi.. Ne kaybedeceksin bunu dersen ! şuan senin olduğunu mu sanıyorsun ? hmmm yok mu dedi, sonrasında da birşey yokmuş gibi dönebilmelisin.. Bunu diyerek sen birçok şeyi başardın zaten. Yok ilk adımı erkek atar, ya da ilk adımı kadın atamaazzz ; diye birşey yok.. özgüven, ardından sevgi ve güven çok rahat gelir.. Hmm bu arada artık kaplumbağalarım benden korkup, kabuklarına çekilmiyorlar ;) sevgim üstün geldi ,hissettirebildim onlara.. Kaplumbağa deyip geçmeyin, sevginin kat edemeyeceği yol yoktur.
 
Özgüveni yüksek çocuklarla dolu bir dünya ,hmmm harika bir yaşam olsa gerek.. Hazır yaz mevsimine de az kalmışken ; SEV,SEVİL VE YAŞAMIN FARKINA VAR ;)
 
Mutlu bir güne daha Merhaba  ;)
 
LALENUR BALCI
;)
 
Toplam blog
: 35
: 107
Kayıt tarihi
: 03.12.14
 
 

Sağlıklı beslenme ve kişisel gelişimle ilgileniyorum ..