Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '08

 
Kategori
Güncel
 

KAPLUMBAĞANIN 50.ADIMI

KAPLUMBAĞANIN 50.ADIMI
 

kaplumbağa misali


KAPLUMBAĞANIN ELLİNCİ ADIMI
Gönül dediğin bir sırçadan kase
Hatta bazen dayanamaz yüksek sese,
Delip geçer , küçük taşlar yerleşir içine.
Nur'dan sevgiler ,gönüldaş herkese.
Nur EŞMELİ
Ellinci adımı kağlumbağa misali -anca- tamamlarken M.B. çatısı altında tüm kalemşörlere , sevgilerimi saygılarımı gönderiyorum.

Yazdıklarımı okuyan gözlere,gönlünden yorumlayan veya yorumunu sözcüklere döken herkese de ayrıca selam ve sevgiler...

Değerli zamanlarını ayırıp bana yorum gönderen dostlara da gönül dolusu sevgiler..
Teşekkürlerimle, ilk yazımdan son yazıma kadar olan isimleri sırasıyla burada yazmak istiyorum.
Tülin AKSOY,Ahmet YILMAZ,Murat KAMAN,NARİÇİ,KALİTELİ YAŞAM,Mustafa GÜLEK ve ZADİG,Ali Erdi KARABALIK,H.Hüseyin DULUN,Erhan TİGLİ,PİRMETE, HALİDE,İlyas BAYRAM,KARGA,FULYA,YAĞMUR ZAMANI,BAŞAK33,Murat AKÇAN,YOLUN DİĞER YARISI,Ermert REVSEN,REHBERLİK SAATİ,MOONLİGHT1,EAGLE0634,SEPTEMBER1ÖZLEM,Zeynep Tülay KİBAROĞLU,Ahmet BALCI,Şükriye KAYHAN,ALYOSA,Coşkun KARABULUT,Selen SEYMEN,Özden BORA,Gazi AYDIN,Feraye GÜNEŞ,ARZ-I ALEM,Murat ERTAŞ,ROSEMOON,Nazan GÜLER,Tuba ILGAZ,İZMİR MAVİLİM,Fahrettin ÇİTİL,Müyesser SAKA,KARANLIKTA NOKTA(DİLEK Ç.),Tuncay TOKA,Ali GÜLCÜ,NEWYORKER,HAZANDA GÜZELDİR,Mustafa MUMCU,AYRINTIDA GEZİNMEK,EMOŞ,AKAR,MUTLU MAVİ,RUJO,YAPUKAY,Meral YAĞCIOĞLU,Ezgi UMUT,Zeki ETFERAT,FELSEFİCE,Hasan GÖKSU-P.BAHÇE,Gülgün KARAOĞLU,HANGİMSİN SEN BENİM,NEHİRNAS,Ergün TUFAN.

M.B.de yazan bütün yazarların hepsinden az veya çok yararlanıyorum.Hiçbirini ayırmadan hepsini okuyabildiğiniz,yetiştirebildiğiniz kadar okumanızı tavsiye ediyorum...
 
Toplam blog
: 307
: 1382
Kayıt tarihi
: 08.08.07
 
 

Emekli Türkçe öğretmeniyim.Şimdi Marmara Üniversitesi bünyesinde bulunan, Atatürk Eğitim Enstitüsü ..