Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '17

 
Kategori
Şiir
 

Kaptığı gibi huniyi...

Kaptığı gibi huniyi...
 

Şiirin tam da beyaz yerinde, zaten ortalık beyazdı, hava durdu durdu o kadar beyazlığın üzerine lapa lapa bembeyaz yağdı… Kendi kendim. Resim kendi çalışmam.


Çevreme baktım da

Olacak gibi değil

Taktığım gibi huniyi kafama

(Laf aramızda, biraz ressamlığım da vardır)

Aldım elime fırçayı

Çalakalem

Yer misin, yemez misin?

Geçtim şiirin karşısına

Boyadım bütün bir geceyi

Şiire

Rötuşla başladım, ince ince...

Çatlak yerlerinden kazırken

Usul usul

Can havliyle yüzüme baktı...  

Hiç ses çıkarmadı önceleri

Huylanınca edep yerlerinden

Sil baştan yaptım sayfalar dolusu...

Huysuzdur bilirim

Her kelimeye renk beğenmez

Biraz daha sözcük boyama

"Yeter!" dedi birden

Kaptığı gibi başımdaki huniyi

Geçirdi başına renk cümbüşünü

Tutana aşk olsun…

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1160
: 227
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Teknik ressamlıkla geçen çalışma hayatımdan sonra emekliliğini yaşayan bir kız ve bir erkek çocuk..