Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Kar bekliyor şehir

Kar bekliyor şehir
 

Ben bu gece uzak diyarlara doğru gidiyorum dostlar. Aldım çantamı yola koyuldum, döner mi iklimler bilemedim. Neleri aradım neleri buldum. Oysa ne şanslıyım ben. Ne çokum aslında. Ne çok da keyifli bir ıslık öttürüşüm var. İçimde deli dalgalar öylece varım işte diyorum ya kendime.

Ben uzak bir limana gidiyorum dostlar, aldım yanıma hepinizin gözlerinizi.
Öylece yürümek istiyorum biraz senin gözünle, biraz ötekinin, biraz berikinin, yıllar vardır karşılaşmadığım sen-in gözlerinle de. Öylece ama durmadan her gözle daha fazla anlayarak. Dostsanız vereceksiniz gözlerinizi, sormadım bile verir misin diye.

Bu gece böyle, kar yağmasını bekliyor şehir, yağar belki öyle dedi haberler 23 de kar başlayacakmış. Saat 00 30 nereye takıldı bu kar haberler? Ben gideyim yağsın, sevmem ben kar yağmalarını pek, sevmem soğu.
Öylece dedim, öylece git. Ne duruyorsun ki git, durmanın ne anlamı var ki, kalmanın. Ben uzaklara gitmelerdeyim artık.

Baba yarımı yolcu ettim gecen hafta, görüşürüz dedim ona. Öylece sesiz. Diyemediklerimi de düşündüm ona. Dememiştim ona çok şeyi utandım demediklerimden, duyamadı duyan kulağınla bunları diye. Ertelemiştim ona da.O gitti ben demediklerimle kaldım.

Ben bu gece de ne hakkında yazmıyorum gene. Gene ne hakkında yazmadan cinlerimi defediyorum. Didişiyorum gene işte, hakkında hiçbir şeyin yazmamalarla. Öylece ama öylece gidiyorum.İşte.

Ya nereden geldi Almadovar şimdi aklıma “Konuş Onunla” nasılda bir aşktır o. Ben seni seviyorum ama bundan sana ne, beni duymuyorsun biliyorum. Sana dokunuyorum ama sen bunu fark etmiyorsun. Olsun sadece bir tokan bende kalsın ama onu kimse benden almasın beni sensiz bırakmasınlar. Ben o zaman giderim.
Yok olmayı istemenin ne gibi bir sakıncası vardır ki. Var olmayı ben seçmedim ki, yok olmak ve öylece çekip gitmek, benim seçimim olamaz mı.

İçimde garip bir dolulukla varım bu kar bekleyen şehirde. Tek beyazlık yok. Benim saçlardakilerin dışında bu gece. Kulağımda Paco de Lucia Al di meola ile atışıyor. Bu gece hiçbir şey yok, bir taraftan o kadar çok şey var ki. Uzak diyarlara gitmek zamanı gibi, kar yağacak ben sevmem ki kar yağmalarını. Ben yağmadan ve de demedim kilerden gidiyorum.

Hepinizin gözlerinizi ödünç aldım anlayabilirim bu kez belki anlayabilirim.

Hayret ben,
Hayret etmişim.
Hayret.

 
Toplam blog
: 97
: 635
Kayıt tarihi
: 04.01.07
 
 

öylecene yazmak istiyorum... Hepsi bu. ..