Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Kağıt Gemilerin Kaptanı

http://blog.milliyet.com.tr/hayrettinturan

22 Ekim '16

 
Kategori
Deneme
 

Kar tanem

Kar tanem
 

Küçük bir kar tanesiydin içimde çığ olup kalbime düşmeden önce.


Bu gece ben,
Kurumuş bir sabun gibi bekliyorum ellerini,
sularım çekilmiş bedenimden.
Akıp gitsem ellerinden ah arınsam,
sen de kalan esaretimden..
 
Sesini arayan bir yankı gibi başıboş ruhum
Hiçliğine çarpa çarpa azalır sesim
Çölde bir kum tanesi kadar kavruk ve yorgun
Sırtıma dokun …çünkü oram vurulmuş yerimdir benim
En çok yarasından okşanmak ister ya ölenlerve bir çöl kadar büyük ve açtır kendini anlatmaya.
 
Bu gece ben,
Af bekleyen öfkelerin karanlığındayım
Kalbim ellerimde , kanatlarını  bekleyen bir kuş
Düşerken görecektir, çiğdemlerin uçurum güzelliğini
Yatağından taşmanın umuduyla  kurur her cılız ırmak
Var olmanın sonsuzluğuna zincirlenmiştir betimsiz  acı
Bu yüzden bahara öykünür ve türevsizdir aşk
Sen de bir kar tanesi değil miydin kalbimde
çığ olup düşmeden önce gönül bahçeme
yeşil vadileri arayan bin kısrak koşarken içimde
Şahitsiz bir cürüm gibi aşkını saklarken benliğim
tek şüphelisi kalbim (miy) di bu çözümsüz denklemin.
 
Bu gece ben,
Sessizliğimin gözlerini yumarak seni düşünüyorum
Ellerini bekleyen bir kitap gibi toz içindeyim
Bir dokunsan ağlayacağım bir dokunsan
Dudakların kıpır kıpır nefesinle yunsa harflerim
Utansam her hikayemin sana öykünmesinden.
 
Ellerimle boyasam, duvarlarımdan kurtulsam
Vicdanımın son kırıntılarını süpürsün zaman
Kaybolsam bilinç altımın karanlığında
sonra seni bulsam ve anlatsam;
Küçük bir kar tanesiydin sen içimde
Çığ olup kalbime düşmeden önce
Çok mutlu olmasam da, yarından umudum vardı
 
Şimdi ellerin değil ama gülüşün bana ecel  kaldı.
 
 
Toplam blog
: 98
: 638
Kayıt tarihi
: 21.08.07
 
 

Zonguldak'ın Ereğli İlçesinde, 1971 Yılının soğuk bir Şubat Gecesi doğdu. İlk ve orta öğrenimini ..