Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '17

 
Kategori
Şiir
 

Kar Tanesi

                       Kristal gibi yağan kar taneleri,

                       Sokak lambasının kırmızı ışığın da,

                       Yıldız yağmurunu andırıyor...

                       Gece ve gökyüzü sessiz.

                        Boş kalan sokaklar,

                        Ve  ben gene sensiz,

                        Sadece kulaklarım da sesin,

                        Nefes alışın.

                        Ben zaman dedikce geçmiyor.

                        Dünya durmuş,

                        Ben gene sensiz ve çaresiz.

                        Gel diyorsun,

                        Zaman diyorum.

                        Sitem ediyorsun,

                        ''Hep zaman zaman''

                        Ve haklısın.

                        Zaman gene zaman,  

                        Ve bende ,

                       ''haklıyım'' demek isterdim. 

                       Haksızım bunu da biliyorum.

                       Sevda buymuş demek.

                       Yaşıyorum en kalitelisinden.

                       Gelmek istiyorum.

                       Engel çıkıyor.

                       Zaman gelmemiş diyerek,  

                       Tekrar tekrar zaman demek,

                      Canımı yakıyor.

                      Ve ben gene sensiz.

                      Geçen bir güne daha

                     Lanet okuyorum.

                     Gecenin sessiz sokaklarında ,

                     Kristali andıran kartanelerine bakarak,

                    Bir Seni düşünüyorum.

                    Sessiz kimsesiz

                    Ve çaresiz.

                               Hatice Büyükarı...

 
Toplam blog
: 89
: 164
Kayıt tarihi
: 20.08.17
 
 

Kız Meslek Lisesi mezunu. Ev hanımı. Okumayı ve yazmayı seven biriyim. Gerçeklerle uyumlu olması ..