Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '09

 
Kategori
Deneme
 

Kara gelinlik ve renkli gecesi

Kara gelinlik ve renkli gecesi
 

havzadan anı dolu bir resim:(


Bir kez daha vazgeçilmez sevdamın pençesindeyim işte. Koca koca adımlar atıp bana ulaştı izimi sürmekten ve bana ulaşmaktan duyduğu katran zevkini yaşıyor yalnızlığım. Bu defa olmuştu kesindi güzel duygu çemberim. Sihirli iğnesini ne çabuk unutuvermişim kâbusumun. İğnesini çıkardı ve balondan sevda çemberime düşünmeden sapladı. Bu kadar işte her şey başa dönmek için gayret gösterdi ve mutlu sonuna ulaştı kendince. Tekrar hapsoldum kirli dört duvarıma. Yine de umudum vardı her defasında. Umudumu çok gördü pasaklı hayatlar yaşayan çirkef varlıklar.

Gülüyorlar kıs kıs hissediyorum. Kendimi bitirme yok etme isteğim onların alay konusu oldu yeniden. Bıkmadan usanmadan art arda başlangıçlarım vardı ya bilemiyorum gücümün son damlasını da bıraktım mı ardımda. Eteklerime bulaştı mı sonbahar yaprakları arasından yeşil bir bahar tanesi. Beklemekten dövünmekten kaçışımdan korkaklığımdan çıkarttılar hayatımın güzel yanını. Ne zorluklarla muhafaza etmiştim sınırlar çizmiştim üstüne kilitler vurmuştum. Saftı güzel hatta mükemmeldi bu defa. Asla gitmezdi. Ama beklermiş zor anımdan yararlanıp kaçmayı. Çaldıklarına takılmıyorum pek. Kabullenemiyorum beni bilerek yalnızlığıma itişini. Sırtımı dönüp gittim koynundan huzurumun. Kalamazdım olanı da yok etmemek uğruna. Şimdi yorgun bedenim ve çatlamış kalbimleyim. Her veda sonrası dönüşü olmayacakmış gibi çıktığım yolculuklardan biri. Gidiyorum hüznümün yatağına. Sarmaş dolaş bir kirlilikle beraber. Allanıp pullanıp gelin oldum şimdi. Sevmediğime gidiyorum. Herkes eğleniyor bense düğünümün cenazesi. Olup bitmiş her şey. Çare yok. Karanlığımın ışığı çoktan geceye dönmüş yüzünü. Bu defa ışıksızım beklentisiz.
 
Toplam blog
: 37
: 1522
Kayıt tarihi
: 18.08.09
 
 

Tokat'ın Yeşil Niksar'ında 1985 yılında doğmuşum. İstanbul'da yaşıyorum. Açıköğretim İşletme 3. sını..