Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '07

 
Kategori
Babalar Günü
 

Kara gözlü aşkım

Kara gözlü aşkım
 

Sabahın ilk ışıkları süzülüyor odamdan. Ve bir öksürük sesi duyuyorum. Ah babacım yine mi sigara? Düşünüyorum sonra “ Ya bir gün bu öksürük sesini duyamazsam”… Tüm vücudum buz kesiyor… Hemen atıyorum bu fikri kafamdan. O hep benimle olacak.

Perdeyi aralayıp bakıyorum. Evin önündeki erik ağacının altına oturmuş, sigarasını tellendiriyor. O’nun hayatının vazgeçilmez bir parçası sigara. Ne kadar uğraşırsak uğraşalım bırakması için ikna edemiyoruz. Her sabah erkenden uyanıp, bahçede gezerek ya da avluda oturup düşünceli bir şekilde sigarasını içer. Ve benim çalar saatim o’nun sigaradan dolayı oluşan öksürüğüdür.

Hayat onu çok yordu biliyorum. Dedem rahatsızlandıktan sonra babaannemle beraber çalışıp, halamların moral desteği ile çok zor günleri aştılar. O yüzden benim hayatımda gördüğüm en güçlü insanlardır babaannem, babam ve üç halam. Halam hep anlatır “Abim, babam gibi olmuştur hep. Hiçbir şeyimizi eksik etmedi” deyip devam eder çocukluklarından, geçirdikleri zor günlerden ve bir o kadar da mutlu oldukları anlardan. Hayat O’nu yordu biliyorum. Fakat o çoğu zaman hayattan daha güçlü oldu.

Bir ses duyuyorum yarı uyanık halimle “ Seda uyandı mı?” diye soruyor anneme. Bahçeden topladığı ahududularla sürpriz yapacak bana biliyorum. Kapımı açıyorum ve ilerliyorum yanlarına. “ Bak sana ne topladım” diyor… Canım babacığım 26 yaşına gelmiş kocaman kızını bile küçük bir kız gibi şımartıyor… ( hoş ben daha büyümedim. Hem onların nazarında hem de kendimi büyümüş gibi hissetmiyorum:)))

Her akşam eve gittiğimde yaptığımı o günde yapacağım. Beni görünce yüzüne yerleşen gülümsemeyi görünce “ Şşşşt yakışıklı babam” diyip o güzel yanaklarından bir makas alacağım ve her gün sorulan o soru gelecek “Bugün beni ne kadar özledin söyle bakalım babacığım?”…. Ve o gülümseme kahkahaya dönüşerek cevap verecek “ Şımarık kızım benim. Çok özledim”

Seni çok seviyorum canım babacağım…

Fotoğraf : Babam... Tarık abimin usta ellerinden çıkan bir fotoğraftır. O'na burdan teşekkürlerimi iletiyorum o güzel fotoğrafları ile verdiği destekten dolayı...

 
Toplam blog
: 194
: 1525
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1981 yılında aslında istenmiyor olsam da geç alınan karardan dolayı hayattayım:)) Haritacıyım ve işi..