Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '08

 
Kategori
Güncel
 

Kara gözlük?

Kara gözlük?
 

Bir yorumu paylaşmak istiyorum!

“Aman ha gözünüzü açmayın!” başlıklı yazıma bir yorum aldım, aldım da, neresinden yorumlayayım bilemedim şahsen!

“Zatı muhterem” denmiş, muhterem bulduğunu kabul edersem başka, hiciv amaçlı kullandığımız “zatı muhterem” olarak alırsam başka sonuç çıkıyor, ya da ben mi ısrarla espri amaçlı yazıldığını düşünmek istiyorum da, ayan beyan açık olan yoruma hiciv yüklemeye çalışıyorum!

Konu Suudi Arabistan’da kadınların açıkta kalan iki gözlerinin erkeklerde şehvet uyandırması ve bu nedenle tek gözlerinin kapatılması ile ilgili.

Yorum aynen, pardon, aynen değil, imla hatalarını düzelttim, aşağıdaki gibidir:

O gözler
neler neler yapar bir erkeğe bilmezsiniz bir zamanlar ulemadan bir zatı muhterem aynen şöyle buyurmuşlardı eğer bir kadın yabancı bir erkekle göz göze gelirse o erkek o kadının tüm vücut hatlarını resim gibi gözlerinde görür ve onu günaha sokar o nedenle kadınlar güneş gözlüğü taksınlar ve alışverişlerinde erkek birine zinhar elleri ile parayı öderken zinhar temastan geri dursunlar bu el zinasına girer ki buda çok büyük bir günah ve haramdır buyurmuştur bilmiyorsanız öğreniniz.

Yoruma yazdığım yanıt da aşağıdadır:

Eeee, o zaman erkekler kara bant taksınlar gözlerine ve eldiven geçirsinler ellerine! Madem bu işin bu kadar günahı var! Yazık günah değil midir suçu kadınların üstüne yüklemek? Adamın beyni soyuyorsa kadını kafasında bir göz temasında, ille de neden kadının gözü kapatılıyor ki? Eğer değiştiremiyorlarsa beyinlerini, insan olarak göremiyorlarsa kadınları ve hattı zatında sahip olamıyorlarsa iradelerine, onların problemi! Kadınlar neden mağdur olmak zorunda, bir de bu açıklansa bana!... Sevgili X Bey, mizahi bir şekilde konuya yaklaştığınızı düşünüyorum, yok, sizin de katıldığınız bir görüş ise (Kusura bakmayın inanın kararsız kaldım) o zaman lütfen bana neden kadınlar yerine bu önlemleri erkeklerin almadığını zahmet edip de anlatıverin... Sevgilerimle...

Sevgili yorumcudan henüz yanıt alamadım, bu nedenledir ki sizlerle paylaşmak istedim!

Aslında itiraf edeyim, bekledim ki, Gülgün Hanım, elbette mizahi, aşk olsun yani bu kadar da yoz değiliz herhalde, hele hele internetten gazete okuyup da, gazetenin alt grubu olan bloglara girip de, bir de yorum döşeniyorsak, medeniyeti böyle kolay kullanıp, her türlü resmi, videoyu falan görüyorsak, az biraz mantığınızı çalıştırsaydınız keşke!

Deseydi, ben de X Bey’ciğim, kafamı karıştırdınız, korkuttunuz beni vallaha, ilahi ayol diyerek hem mutluluğumu hem de özürlerimi sıralasaydım, imza olarak da sevgilerimi elbette…

Neden erkekler önlem almıyor konusu açıklansaydı da bu yorum üzerine bu kadar satır yazar mıydım, yazmazdım diye geçti ilk etapta aklımdan ama eğri oturup doğru konuşmak lazım, akabinde olmasa da bir süre sonra yazardım, ikna etse özellikle yazardım, etmese, ki ön yargılı olmak istemiyorum ancak neden kadınlar erkeklerin doğal olan, Allah’ın olur verdiği hormon ve beyin çalışma sistemleri sonucunda kendi doğal olan görüntü ve tavırlarından, özgürlüklerinden en önemlisi feragat etmeye zorlanırlar, kadının böyle bir problemi yoktur ki, neden bedelini ödemeye mahkum edilirler bir türlü beynim, vicdanım, mantığım ve duygularım anlamıyor, edebileceğine de inancım az, onu da yazardım!

Ama böyle dedi ki, dedim ki şeklinde olmazdı, tabii ki!

Durum budur!

Kadın işin gücün yok mu da bir yorum için bunca zaman harcıyorsun diye de düşünebilirsiniz elbette, ancak konu vahimdir benim açımdan, en azından Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı bir kadın olarak!...

Gülgün Karaoğlu

Ekim, 14/08

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..