Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Adem Güngör/FETHİYE KÜLTÜR ETKİNLİKLERİ

http://blog.milliyet.com.tr/ademgungor

23 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Kara günler

Kara günler
 

KARA GÜNLER Nezih Dölek


Kara günler geldi geçmiyor lakin,

Dupduru bir ömrüm vardı sakin,

Suç işlemezdim yoktu idrakim,

Kabahat benim mi yoksa Allah’ım.

Arkadaş uğruna bir kervan kurdum,

Kabahatim nedir önceden sordum,

Vuracak idi durmadan vurdum,

Genç yaşımda hayattan oldum.

Dağ dere gezerdim hem i hürdüm,

Birkaç kişi idiler önümden sürdüm,

Kendi kefenimi elimle dürdüm,

Bir yere girdim ki orada öldüm.

Mahkemeye çıktım dediler hakim,

Bilmezdim böyle bir şey durdum mülayim,

Sordular vurdun mu dedim güleyim,

Yazıyı yazan ben miyim sizlerde söyleyin.

 
Toplam blog
: 320
: 1741
Kayıt tarihi
: 16.04.09
 
 

Muğla Fethiye doğumluyum. Sanat okulu elektrik bölümü mezunuyum. Tarih ve Kültüre çok önem veriyo..