Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '08

 
Kategori
Yetenekler
 

Kara kalem resim, müzik , şiir ve ben.

Kara kalem resim, müzik , şiir ve ben.
 

Resim netten .


Resim yaparken şiir yazabilirmisiniz ?
Hem de müzik dinlerken.
Bu aralar başladığım resim kursu bana nasıl iyi geldi bir bilseniz.
Şu aralar kara kalem çalışmaktayım.Pek severim ...
Ama bu gün bir baktım, kulağımda kulaklık , içimde müzik,
Resim yapmaya ara verip, iki dakka da aşağıdaki gibi iki üç,
şiirimsi yazıvermişim.

Paylaşayım istedim.


Tutuklu bir korku sardı gözlerini.

Şaşırdı adam gözlerine.

Silik bir umut sızdı düşüncelerine,

Şaşırdı adam, düşündüklerine.

Engin bir özlem sardı yüreğini,

Bu kez, korktu adam kendinden.

Peşinde gittiği gölge,

Kadın oldu , düşlerine apansız geliveren.

Kadın başını eğdi.

Ellerinde çaresizlikleri vardı.

Ellerini tuttu adam.

Çaresizlikler yerlere düştü.

Kadın ağladı.

Yerlerde kaldı bizden öte çaresizlikler dedi, adam.

Bir çare seçti adam, gözlerine yerleştirdi.

Göze almak mı demeli.

Kadın paylaştı yüreğindekileri.

Sevgiyi, umutları.

Elleri kenetli kaldı.


Sevgiler.

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..