Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '14

 
Kategori
TV Programları
 

Kara Para Aşk / Beklenmeyen katil, sürpriz final!

Kara Para Aşk / Beklenmeyen katil, sürpriz final!
 

Atv.in aşk ve macera dizisi “Kara Para Aşk” da beklenmedik sürpriz Sezon Finali yaşandı. Ömer, Elif’in aile fertlerini didik, didik, sorgularken, bir laf vardır ya, “Tencere dibi kara, seninki benden kara.” Aynen öyle oldu. Öldürülen nişanlısı Sibel’in kirli işlerinden sonra, polis komiseri ağabeyi Hüseyin de katil çıktı. Ömer henüz ağabeyinin katil olduğunu öğrenmedi. Bahar’ın kocası Taner’i katil zanlısı olarak hapse gönderdiler. Ömer, ağabeyinin katil olduğunu öğrenince neler olacak? Ayıkla pirincin taşını.

Dün akşamki reytinglerine bakarsak, her iki kategoride 3.sırada yer almış.

Geçen bölüm sonunda, Ömer Elif’in aşkı altında ezilmiş, kendisini küçük görmüş ve yemeğe gitmemişti. Elif, saatlerce masada tek başına beklemiş, içkisini yalnız içmek zorunda kalmıştı.

Ekran Alıntısı.PNGkp13.1

Ömer sinirini çakmağı ile oynayarak geçirmek ister. Arda, Ömer’e bu ne demek biz ayrı dünyaların insanıyız ya… Niye sorun ediyorsun bunu, o kız sana karşı boş değil. Böyle giderse o kafanı taşlara çok vurucan abi.

Tayyar Beyin adamları Taner’i köşede sıkıştırıp bir güzel pataklarlar. Tayyar beyin metresi ve Taner’in gizli aşkı Pınar görür, sizi polise şikayet ederim diyerek ellerinden kurtarır.

Ömer’i Elif’e cep telefonundan arar. Trafik mi var, geç kaldın diye sorar. Ömer, Elif ben gelmesem daha iyi, boş ver sonra görüşürüz, der. Elif çok bozulur. Arkadaşı Bahar’ı arar, müsait misin konuşalım. Bahar ile konuşup, dertleşirler. Omzuna başımı koyduğum adam bunu bana nasıl yapar.

Tayyar Beyin hastanesinde Bahar’ın bebeği ağır narkozla alınır. Bahar, bebeğinin alındığının farkında değildir.

Tayyar Bey, Taner’in adamlarından Pınar’ın kurtarmasını çok bozulur.

Hüseyin, Ömer ve Arda’yı arabasına alır. O sırada Elif lokantadan çıkmış, eve gidiyordur. Ömer ile göz göze gelirler, konuşmazlar.

Sabah kahvaltısında anne evinde birliktedirler. Arda da gelir, Taner’in kaçtığını söyler. Hüseyin, Taner’e damgayı vurur, bu adam katil. Karısını da aldatıyor. Elmaslardan biri onda çıktı. Ahmet Denizer’i öldürdü, elmaslara üzerine çöktü. Olay çözüldü.

Ekran Alıntısı.PNGkp13.2

Elif, o geçe çok üzgün ve düşünceli yatağa girer. Bir zaman uyuyamaz, gece uyanır, daha önce çizdiği Ömer’in resmini bükerek çöpe atar. Sabah, Metin arar, özlemiyorsun galiba beni. Elif, ne istiyorsun?  Yarın sabah kuryemiz Roma’ya gidiyor. Mallarını da göndereceğiz.  Cebin para görünce yüzün güler, senin. Elif, sakın bana para getirme.

Arda’ya telefon gelir. Hüseyin karısı Melike’den ceketini ile teflonunu ister, Damat Taner’i yakalamak için evden çıkarlar.

Ekran Alıntısı.PNGkp13.3

Taner, pasaportunu da alıp Pınar ile yurtdışına kaçmayı planlarlar. Ama paraları yoktur. Yüzü, gözü yara bere içindedir. Pınar, Tayyar bunu yanımıza bırakmaz, kaçmaktan başka çaremiz yok. Gözünü kırpmadan öldürür bizi. Pınar aşağıdan gelen polisleri görür, kaçmaya çalışırlar. O sırada Tayyar’ın adamları karşılarına çıkar. Polislerin geldiğini fark edince onlar da kaçarlar.

Komiser Hüseyin, Arda ve Ömer Taner’i alıp, polis merkezine götürürler. Yüzündeki yaralar için, dün kaç bir-iki serseri ile kavga ettiklerini söyler. O sırda Elif de gelir. Ne olduğunu sorar, Ömer ile konuşmaz, Pelin’den bilgi almak ister. Ömer, iyi misin? Diye sorunca, sen mi soruyorsun bunu bana… Elif’e tam izahat edecekken, Arda Ömer’i çağırır.

Ekran Alıntısı.PNGkp13.4

Emniyette, Taner ile Pınar ayrı, ayrı, sorguya alınır. Elif Ömer’e, neden benim aileme taktın, özellikle mi yapıyorsun? Benim ailemden hiç kimse katil değil. Ömer, soruşturma yapıyoruz. Elif, tam bir şeyler yoluna girdi diyoruz. Artık biz Ömer’le birbirimizi anlayabiliyoruz. Aramızda kapalı kapılar kalmadı. Sen hop, birini tutukluyorsun?  Ömer, tutuklama yok. Ömer, yemeğe gelmediğim için mi bana bu kadar kızıyorsun? Elif’in gözlerinin içine bakar.

O sırada Levent ile Bahar gelir.  Ömer, seni yakınlarınla yalnız bırakayım der ve gider.

Taner’in ifadeleri birbirlerini tutmuyordur. Hüseyin, Taner’in arabasının kontrolünü ister. Taner, Ömer’e yemin ederim ben katil değilim, kimseyi öldürmedim. Soruşturma devam ediyor, Taner burada kalkacak, siz gidin. Levent, Elif gidelim buradan. Ömer, Taner’e gıcık olduğunu söyler.

Pınar serbest bırakılır, eve gönderilir. Çıkışta onu Tayyar Bey karşılar. Alır arabasına bana anlatacakların var deyip, götürür. Tayyar Bey, Taner ile yatın mı diye sorar. Tabancasındaki kurşunları çıkartır. Tek bir kurşun koyar, amacı Rus ruleti oynamaktır. İki denemede de ateş almaz. Çok şanslısın, der. Karyolanın demirine zincirler.

Metin, Hatice’ye her şeyin hazır, uçağın yarın sabah 11’de der ve biletini verir. Sana valiz verecek, İtalya’ya bir okul bakmaya gidiyorsun. Kız, ya yakalanırsam, yakalanırsan yalnızsın. Metin, beni kimse tanımaz.

Ekran Alıntısı.PNGkp13.5

Zerrin Hanım, kızını teselliye çalışır, ağır bir atak atlattın. Şimdi iyisin, annen yanında. Aslı, hemşireye hamile olduğunu, kanamam var, beni ultrasona götür, der.

Taner Beyin arabası Denizer’lerin garajından alınır, götürülür. Elif, Ömer ile gene konuşmaz. Pınar, bunlar gene birbirlerine girmiş. Arda, büyük aşklar kavga ile başlar. Ömer, Elif’in peşinden gider, konuşalım. Elif, istemiyorum.  Ömer, tamam, yemeğe gelmedim, özür dilerim. Bir ara niye gelmediğimi anlatırım sana. Elif, Ömer sözlerin ile davranışların birbirini tutmuyor. Ömer, ne olursa olsun biz arkadaşız. Elif, artık biz arkadaş değiliz.

Elif, odasındaki eşyaları toparlar. Bahar, Levent’e haber verir. Levent gelir, sinemaya gitmeyi teklif eder. O sırada Ömer gelir, konuşmamız lazım. Elif, tam da Levent ile çıkıyorduk. Ömer onları takip eder, arkalarında o da aynı filme girer. Elif, arkla koltukta onu fark eder, güler. Ömer’in kendisini Levent’ten kıskanmasını bayağı hoşuna gitmiştir.

Ekran Alıntısı.PNGkp13.6

Sinema çıkışı Levent Elif’i yemeğe götürür. Aynı yere arka masaya Ömer de gelir, oturur. Levent bu hareketi çok bozulur. Elif, lavaboya gider. Ömer peşinden gider ve içeri girer. Kapıyı kilitler, ne işin var bu herifle. Elif gitmek ister, Ömer bir yere gidemezsin diyerek, tutar elinden çıkartır. Levent dayılanır, hiçbir yere götüremezsin. Ömer, Levent’i itekler, otur delikanlı gibi yemeğini ye.

Aslı, hemşireye zorlar, Ultrasona götürür. Hemşire, ben göremiyorum. hamile olmadığını söyler. Hemen bana bir doktor çağır. Doktor, siz hamile değilsiniz, kürtaj oldunuz. Aslı çılgına döner, sakinleştirici iğne vurulur.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı

Ömer ile Elif sokakta tartışmaya devam ederler. Elif hızlı, hızlı, yürür. Ömer peşinden koşmaktan yorulur. Elif durup sorar, dün akşamki yemeğe neden gelmedin. Ömer, sen benimle oyun mu oynuyorsun?  Ömer, Elif’in çok konuşmasını dayanamaz, çeker belinden onu öperek susturur.

Ekran Alıntısı.PNGkp13.8

Her ikisinin de nefesi kesilir. Ömer, aldın mı cevabı? Yeterli olmadı galiba diyerek bir daha öper. Bu öpüşme oldukça ihtiraslı olmuştur. Her ikisi de mutluluk hormonundan gevşerler, sinirleri yatışır. Küslük bitmiş, yarım kalan aşk kaldığı yerden devam eder. Ömer, iki adet ciğerli dürüm yaptırır. Elif hiç yemedim deyince, Ömer de ben de çiğ balık yemedim, der. Sen bunu ye, ben de yarın suşi yiyeceğim, ama pişmiş olanından. Elif, Taner ne olacak diye sorar? Ömer, sen Taner’i gerçekten tanıyor musun? Taner’in ilişkisi var, Pınar ile birlikte. Elif, çok şaşırır. Aslı maf olur, kocasını çok seviyor. Taner çıkarları için ablanla evli. Aslı’yı sevmiyor. Ailen ile ilgili bilmediğin çok şey var. Ben senin ailen ile ilgili böyle şeyler söylesem kırılmaz mısın? Ömer, benim ailemde böyle çatışmalar olmaz. O para var ya o para, hayattaki en büyük zaaflarımızdan biri. Ne yalan söyleniyorsa o para yüzünden söyleniyor.

Levent eve erken döner. Bahar, niye erken geldiğini sorar. Levent, git başımdan Bahar, kalbini kırmayayım.

Melike, yatak odasını toplarken koşacının cebinden düşen banka cüzdanını görür. Kızı Demet Demir adına, hesap cüzdanında 20 bin lira para görür. Kızını çağırır, gerçekten bilgisi yoktur.

Ekran Alıntısı.PNGkp13.9

Ömer, Elif şunu bilmeni isterim ki, ben hep senden yanayım. “Sinyorina” diyerek takılır, şu yarım kalan hayat hikayeni anlat da dinleyelim. Elif, yağma yok, bu sefer sen anlatacaksın. Hadi baştan başla bakalım. Aralarında çok güzel bir muhabbet başlar. Geç vakitlere kadar konuşurlar. Ömer, gözlerin, yanakların, dudakların, sabaha kadar seni izlerim. Sonra da öper. Elif, kendisi hakkında Arda’ya söylediklerini duyduğunu söyler.

Nilüfer, Mert ile konuşur. Yakın bir arkadaşının zor durumda olduğunu, sevgilisi ile sevişme sahnelerini CD.e çekmişler. Nedenini sorar, Mert bu senin başına gelmedi inşallah diyerek sorar. Halbuki, Metin’in kendi sevişme sahnelerini kast ediyordur.

O gece geç saatlere kadar kalmışlardır. Eve gitmezler, bir otele giderler. Oturup bir şeyler içerler. Ömer, çözemediği sırtındaki damla dövmeleri sorar. Elif, koşulsuz sevgi olduğunu söyler. Ömer, Elif sen varsan ben sana koşulsuz teslim olurum. O gece ilk defa birlikte olurlar. Kalplerindeki o duygusal aşkı, bedenleri ile birleştirirler.

Ekran Alıntısı.PNGkp13.13

Tayyar Bey, Metin ile buluşur. Her şey tamam, pazartesi sabahı yıkanmış olarak, 20 milyon hesabında, der. Metin, kuryeyi sormayacak mısın? Birini temizlemeni istiyorum. Ahmet’in damadı Taner…  Metin, sen yerini ve zamanı söyle.  Ali ile konuştum, her şeyi ayarlayacak. Yarın sabah sağlık kontrolü için hastaneye gönderilecek. Sonra, Fatiha’sını okursunuz.

Ekran Alıntısı.PNGkp13.11

Mert, babası Tayyar Beye gider, yardım ister. Mert, Nilüfer’i gerçekten seviyorum. Başka bir sevgilisi varmış, uygunsuz videoya çekmiş, başı feci şekilde belada… Bu konuda yardımını ister.

Malike, kocası Hüseyin’e banka hesabını sorar, sıkıştırır. Kızının üniversite masrafları için biriktirdiğini söyleyerek geçiştirir. Melike, kızma bana diyerek, özür diler.

O sabah Elif ile Ömer yataktan çok mutlu bir şekilde uyanırlar. Ömer, ne olursa olsun her şey gerçek olacak. Benim aradığım bu, samimiyet. Sen de bunu benden esirgeme, olur mu? Ömer’in cep telefonu çalar, Arda acil şekilde çağırır. Elif’in Ömer sana bir şey söylemem lazım, lafı ağzında kalır. Ömer çıkar gider.

Nilüfer Metin’e acil konuşmamız lazım. CD izledim, ikimizin olduğu CD’yi. Arabada tartışırlar. Metin, ben sildim, kırdım o CD’i…

Taner’in arabasından bulunan bulguları uzman, Hüseyin, Pelin, Arda ve Ömer’e gösterir. Hüseyin, burnumuz hala koku alıyor. Katil damat çıktı.

Bahar, Levent konusunda üzüntüsünü söyler. Siz o ada Polis ile sevgili misiniz diye sorar? Elif, evet der. Bahar peki o zaman suratın niye asık. Elif, benim Ömer’den sakladığım bir şey var. Ona yalan söyledim. Ömer, yalandan nefret ediyor. Ne yapıcam, ben ona koskoca bir yalan söyledim. O zaman sen gerçeği söyleyeceksin. Karar senin!

Ekran Alıntısı.PNGkp13,14

Nöbetçi mahkeme, Taner’i tutuklu yargılanmasına karar verir.  Ömer, ben Taner’in katil olduğunu inanmıyorum. Hele bir arabadaki kan tahlilleri gelsin. Hüseyin sinirlenir, sen bir şey biliyorsan bul, söyle… Bizim elimizdeki delillerin tamamı Taner Efendiyi gösteriyor. Ömer, benim içgüdülerim öyle değil abe… Taner mahkeme çıkışında, Ömer Bey masumum diyerek yalvarır. Ömer, tedirgindir.

Levent, Denizer Holding’den istifa dilekçesini verir. Bahar çok bozulur.

Kurya Hatice’ye emanet teslim edilir. Annesi dua ederek, onu yolcu eder. Hatice belli etmese de çok huzursuzdur. Valiz kontrolden geçer. Arkadan gelen polisler kuryeyi durdurur.

Tayyar Bey, Metin’ neredesin diye hesap sorar. Taner, hastaneden çıkmış. Hapse gönderilmiş. Hapse mi girer adamı vurursun, birini mi tutarsın, vurdun, vurdun, çek kendini vur. Bu iş bitmeden gözüme gözükme. Nilüfer, Fatih kimdi o. Fatih, babam.

Ekran Alıntısı.PNGkp13.15

Tayyar Bey, odada gizli kamerayı bulur. Nilüfer’in sevişme görüntüleridir. Ne yapacağını düşünür. Polisler, Metin’i trafikte durdururlar. Sizi karakola götürmemiz lazım. Eşgaliniz aranan bir şahsa uyuyor.

Aslı, annesi Zerrin Hanıma, yalancı, katil diyerek isyan eder. Sen bana sormadan, sen bebeğimi nasıl alırsın, diyerek annesini itekler. Zerrin Hanım yere düşer, başını şiddetle yere vurur.

Ekran Alıntısı.PNGkp13.16

Elif, sahildedir, Ömer gelir, sarılır. Ömer, sana bir şey anlatacağım. Elif önce ben söyleyeyim. Elif, bir daha bunu anlatmayı cesaret edemeyebilirim. O yüzden şimdi sus ve beni dinle. Bu sabah aramızda her şey gerçek olsun istiyorum dedin ya, hayatındaki başka bir Sibel olmak istemiyorum. Ömer ben sana yalan söyledim. Her şeyi anlatır. Kara para akladığını söyler. Ömer, çok şaşkındır.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı

Ben bir suçluyum, kara para aklayan bir dolandırıcıyım. Elif’ten duyduklarını inanamaz.

Ekran Alıntısı.PNGkp13.18

Komiser Hüseyin evde güvercinini beslediği güvercini bakarken, 12 Mart gecesini hatırlar. Ahmet Denizer’i bir kurşunda arabada öldürmüş. Sibel, senin ne işin var burada. Sibel, yalvarır, her şeyi anlatır, kurye olduğunu, kara para akladığını söyler. Hiç kimseyi bir şey anlatmayacağım dese de onu da öldürür. Sürükler Ahmet Beyin yanına arabaya oturtur. Bütün bu kötü anılardan sonra bırakır güvercini uçurur. Güvercinin yuvası olan kavanozdan, yuvanın altından bir avuç, onlarca milyarlar değerinde pembe elmasları bakar, bakar.

Ekran Alıntısı.PNGkp1

Elif Ömer’e ne olur bir şey söyle. Beni af etmeyeceğini biliyorum. Sen dürüst temiz bir insansın, ailen de öyle. Ben de senin yerine olsan hayatımı tekrar kirletmek istemezdim. Elif, Hoşça kal Ömer der ve döner sırtını gider. 13. Bölüm Sezon Finali burada biter.

Ekran Alıntısı.PNGkp13.son

Her şey ortaya çıkmıştır. Katil sözde bulunmuştur amma, asıl katilin ağabeyi Hüseyin olduğunu Ömer bilmiyor. O milyarlarca değeri olan, Elif’in aradığı elmaslar da komiser Hüseyin’dedir. Ömer’in ailesi de kirlenmiştir. Ayrıca, Zerin Hanımın düştüğü yerden kalktığını görmedik.  Yeni sezonda Eylül ayında 14.cü bölümde neler olacak hep birlikte bir yaz bekleyip göreceğiz.

Hepimiz katili, Tayyar Bey tarafında ve Denizer ailesi içinde ararken, ters köşe olduk. Katil Ömer’in ailesinden çıktı. Hakikaten benim için sürpriz final oldu.

Gömülü resim için kalıcı bağlantı

Bu son derece keyifli dizi için Ay Yapım’a, başarılı başrol oyuncularımız Tuba Büyüküstün ve Engin Akyürek’e ve çok iyi performansları için bütün oyuncu kadrosuna sonsuz teşekkürler.

Kamera önündeki ve arkasındaki tün çalışanlara iyi tatiller.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

Blog: balcilar-blog.com

Not: Görseller İnternetten ve karapara twitter sayfasından ve tarafımdan diziden sayfasından alınmıştır.

Not: Burada yazılan tüm yazıların elektronik imza ve zaman damgası güvencesi altında yasal hakları korunmaktadır. Hiçbir şekilde basılı ya da elektronik bir ortamda (CD, internet vs.) kaynak gösterilmeksizin izin alınmadan kullanılmaz. 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..