Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '14

 
Kategori
TV Programları
 

Kara Para Aşk / Ömer, Elif’in aşkı altında ezildi!

Kara Para Aşk / Ömer, Elif’in aşkı altında ezildi!
 

Atv.in aşk ve macera dizisi “Kara Para Aşk” gene güzel bir bölümle ekranlarımızdaydı. Ömer’in eski nişanlıyla ilgili öğrendiklerinden sonra, kalbini boşalttı. Boş olan kalbinde Elif’e yer açtı.

Reytinglerine göz atarsak, AB’de Muhteşem Yüzyıl’ın ardından 2.sırada, Total’de 4.sırada yer almış. Muhteşem yüzyıl bittiğine göre, hataya Sezon Finalinde AB’de 1.sırada görebileceğiz demektir.

Gecen 12.bölümde geçenleri kısaca özetleyelim

Ömer, eski nişansı ile duydukları gördükleri karşısında hayata isyan ettirir. Biner arabasına doğruca mezarlığa gider. Elif de onu araba ile takip eder. Ömer içindekileri Sibel Andaç’ın mezarı başında kusar, öfkeden mezarın üstündeki çiçekleri yolar. Elif onu uzaktan seyreder. Ömer, Sibel sen benim için bugün öldün. Çıkışta bekleyen Elif’i görür. Atlar arabasına gider, Elif peşinden onu takip eder.

Taner sevgilisi Pınar ile buluşur. Elmasları bulduk, gideceğiz buralardan, çok uzaklara.

Ömer bir bara gelir, bir sek ister, diker içer. İkincisini aynısından diye selenir. O sırada gelen Elif, bana da aynısından. Karşılıklı oturur, içerler. Ömer, git desem gitmeyeceksin. Ömer, meşhur sözü “Eyvallah” der. Karşılıklı konuşur, içerler. İkisi de çok sarhoştur. Eve gidemezler. Bir otele giderler. Elif Ömer’i yatağına yatırır, ayakkabılarını çoraplarını çıkartır. Elif, Ömer’in saçlarını okşar, kendini alamaz dudaklarından öper. Ömer uyumuştur, hissetmez. Kendisi de kanepede yatar, orada uyur.

Ömer sabah bir not bırakır, Pelin’in evine gider. Pelin ile konuşurlar. Elif ile geçen dün akşamını anlatır.

Aslı bir alışveriş merkezinde alış-veriş eder. Bir dolu bebek eşyası alır. Ödemede kredi kartı cevap vermez. Aldıklarını bırakmak zorunda kalır. Çıkışta aldığı küçük bir parçayı çantasına atar, alarm çalınca güvenlik görevlileri yakalar, Aslı huysuzluk yapar.

Bahar Levent’e, Elif ile ilgilenmesini söyler. Levent Elif’e bir yere götüreceğini, sürpriz der, söylemez. Levent, gidip bir yerde yemek yemeği teklif eder.

Ömer, anneside çok tedirgindir. Annesi onu teselliye çalışır. Melike, Sibel ile ilgili fikrini söyler. Ya onnula evlenseydin, çoluk çocuğa karışsaydın der. Ömer evden çıkar gider. Elif Ömer ile karşılaşır. Neden geldin diye sorar, Ömer teşekkür etmek için geldim. Ömer bir şeyler yemeği teklif eder, Bahar’ın söylediklerinden etkilen Elif, çok meşgulüm başka bir zaman der. Elif’in içindeki aşk kıpır kıpırdır.

 Sonra Allah’ım ben yaptım diyerek, Ömer’in peşinden koşar, arabasının önünü keser, seninle beraberim bu gün. Yolları Polonezköy’e çıkar. Elif, Ömer’in annesini arar, merak etmeyin, Ömer benimle beraber, der.

Ömer ile Elif gölet kıyısında akşam yemeklerini keyifle yerler.

Ekran Alıntısı.PNGkp12.2

Polonezköy’de çimde mini arabaya birlikte binerler. Beraber dolaşırlar. Elif’in içi huzur doludur, sevdiği adamın yanında olmanın keyfini sürer. Beraber bir şeyler yerler.

Ekran Alıntısı.PNGkp12.4

O akşam orada çimlere uzanıp birlikte gökyüzünü, ayı seyrederler.

Ekran Alıntısı.PNGkp12.3

Karşılıklı düşüncelerini paylaşırlar. Ömer, küçük dünyanın yalansız olmasını istemektedir. Ömer keşke yalanı hiç öğrenmeseydik. Elif, yalan olmasaydı gerçeğin kıymeti olmazdı ki? Ömer bir ara Elif ile göz göze gelir, arzu ile öpmek ister. Kendini frenler, çekilir.

  

Gece Ömer Elif’i eve bırakır. Güzel gün için Elif Ömer’e teşekkür eder. Elif Ömer’den öpücük bekler, Ömer’den gelmeyince onun yanağından öper.

Zerrin Hanım, kızı Aslı’nın çocuğunu habersiz aldırmak için Tayyar Beyden yardım ister. Tayyar Beyin hastanesine yatırılır

Elif, Nilüfer’e annesini ve Aslı’yı sorar. Hastanedeler deyince annesini arar.

Ömer, anne evinde akşam çay sofrasına yetişir, birlikte çay içerler. Hüseyin bir elmasın da ortaya çıktığını söyler. Ömer, Pınar’ı bulur, elmaslar sizde mi diye sorar.

 Nilüfer, Metin’e gelir. Nilüfer bu kadar zamandır neden aramadın? Metin, ben pislik adamın tekiyim, bırak beni. Sen beni bırakmazsan ben seni asla bırakamam. Nilüfer, Metin’i öper, beni bırakmayacaksın değil mi?

Metin, ölen öğretmenin kardeşi Hatice’ye pasaportunu gönderir.

Elif Bahar’a dünkü Ömer ile Polonezköy’deki geçen anlarını anlatır. Elif Bahar’a toplantıya gelemeyeceğini, Ömer’e gitmesi gerektiğini söyler.

Ömer ile Arda aralarında konuşurken, Elif de Ömer’e gelir. Elif istemeyerek konuşmalarını duyar. Arda, o kıza aşık mı oluyorsun deyince, Ömer, bilmem onu gördüğümde mutlu oluyorum, yanımda değilse bile bir şekilde aklıma düşüyor. Çok garip bir şey, devamlı zihnimde dolaşıp duruyor. Ne yapıyor, ne ediyor merak ediyorum. O güldüğü zaman içim ısınıyor. Mutsuz olduğunda kalbim parçalanıyor. Sence bu aşk mı? Arda, sen bu kıza tutulmuşsun, buz gibi aşık olmuşsun.

 

Elif duymak istediklerini fazlasıyla duymuştur. Hemen geri döner, çıkışta Pelin sen beni hiç görmedin, ben buraya gelmedim. Teşekkür eder, mutlu bir şekilde emniyetten ayrılır. Bahar’a telefon eder, onunla paylaşır. Bahar Levent’e elini çabuk tut, Elif elden kaçıyor.

Ekran Alıntısı.PNGkp12.5

Elif tekrar yukarı çıkar, Ömer’e kendini gösterir. Birlikte bir yerde tekrar akşam yemeği, yemek için sözleşirler.

Bahar Levent’e Elif’i bir şekilde Ömer’den uzak tutması gerektiğini söyler.

Ömer, Arda, Pelin ve Hüseyin Denizer cinayet dosyası üzerinde tartışırlar. Ömer, Bahar’ın şirkette önemli bir isim olduğunu ama ifadesinin hiç alınmadığını söyler. Komiser Hüseyin ben istedim ama, Ali Amir gerek yok dedi.

Metin, Ali amir ile buluşur. Her şey hazır, Roma’ya teslimat var, ama bu defa kuryemiz biraz çömez, en ufak bir aksilikte biteriz. Ali Amir, hallederiz Fatih’çiğim, sen beni kollayacaksın, ben de seni…

Elif Nilüfer ile konuşurken Taner gelir. Elif senin hastanede olman gerekmiyor mu? Taner, sevgili kayınvalidem sepetledi beni.

Tayyar Bey Zerrin Hanım’a her şeyi hazırladım, bebeği aldıracağız. Zerin Hanım çok üzgündür, kızı için ağlar, üzülür.

Ekran Alıntısı.PNGkp12.6

Bahar, Emniyete Ömer’e gelir. Elif hakkında konuşmak ister. İkinizi de uyarmak istedim. Aralarında tatsız bir görüşme olur. Bahar, diyeceğim o ki, siz ayrı dünyaların insanlarısınız. Sonu hüsranla bitecek bir maceraya atılmanızı istemem. Haddini aşan konuşmalar yapar. Biraz da Ömer’i etkilemiştir.

Nilüfer Laptopunda bir CD seyreder. Metin ile sevişme sahneleridir. Allah kahretsin der, CD kırar atar.

Taner, görevlendirilen polisler tarafından köşede sıkıştırılır. Elmaslar nerede diye sorarlar, bir güzel pataklarlar. O sırada araya gelen Pınar tarafından görülür.

Arda Ömer’i lokantanın önüne getir. Elif önce gelir, masaya oturur. Ömer önce gidip, gitmemekte tereddüt eder. Kapıda rezervasyonsuz girilmediği için, Elif görevlik görevlisine not bırakmıştır. Ömer, durumu yanlış anlar, geri döner. Arda’nın yanına arabaya biner. Bahar’ın telkinleri Ömer’i etkilemiştir. Kendini Elif karşında ezik hisseder.

Ekran Alıntısı.PNGkp12.7

Elif masada tek başına ümitle bekler, gelmeyince kahrolur. İnanılmaz bir üzüntüye kapılır. Gözü asansörde çıkanlarda, Ömer’i arar. Ömer arabada ters yöne gider, Elif masada onu bekler ve 12.Bölüm burada sona erer.

Ekran Alıntısı.PNGkp12.son

Ay yapım’ın bu güzel dizisi benim favori dizilerimden biri. Televizyonda izleyememiştim. Biraz önce internetten izledim. İki saatin nasıl geçtiğini anlamadım, inanın sinema tadında bir dizi…

Haftaya 13.Bölüm Final. Final’de bizleri ne gibi sürprizlerin beklediğini hep birlikte göreceğiz. Ömer şimdilik, Elif’in aşkı altında ezildi. Umarım çabuk toparlayıp, Elif’in aşkına karşılık verecektir.

Unutmadan, Tuba Büyüküstün ile Engin Akyürek iyi bir ikili oluşturdular. Aralarındaki Elif-Ömer dizi aşkı izleyenler için çok güzellikler vaat ediyor.

 

 Keyifli Seyirler.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

Blog: balcilar-blog.com

Not: Görseller internetten ve dizifilm.com ve tarafımdan diziden sayfasından alınmıştır.

Not: Burada yazılan tüm yazıların elektronik imza ve zaman damgası güvencesi altında yasal hakları korunmaktadır. Hiçbir şekilde basılı ya da elektronik bir ortamda (CD, internet vs.) kaynak gösterilmeksizin izin alınmadan kullanılmaz.

 

  

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..