Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '14

 
Kategori
TV Programları
 

Kara Para Aşk / Ömer ve Elif’in aşk oyunu!

Kara Para Aşk / Ömer ve Elif’in aşk oyunu!
 

Atv.in aşk ve macera dizisi Kara Para Aşk dün akşam gene nefes kesti. Tuba Büyüküstün ve Engin Akyürek’in rol aldığı Kara Para Aşk, gecenin en çok izlenen proğramı oldu. Reytinlere göz atarsak, AB’de 1.sırada, Total’de 4.sırada yer almış.

Dizide; Elif ve Ömer, Arda'nın yeni evini boyamak için bir araya geldi. Pelin ve Arda'nın oyunuyla bir araya gelen ikilinin tatlı sert çekişmeleri aşk kokan renkli sahnelerle ekrana geldi.

Geçen bölüm sonunda Ömer Elif’in cep telefonunu getirmişti. O sırada içeride olan Metin silahını çeker, Elif’i tehdit eder. Ömer’e kapıyı açamaz, Metin hızla evden motoruna binerek uzaklaşır. Ömer içeri girer, korkudan tirtir titreyen Elif’i sakinleştirir. Sinirleri boşalan Elif gözyaşlarını tutamaz.

Ekran AlıntısıKP16.1

Komiser Hüseyin ikinci karısının evinde oğlunun oyuncağını tamir etmeye çalışır. Hüseyin beraber bir ömür geçireceğiz az kaldı sabret diye karısını teselli eder.


Ekran Alıntısı16.2

Hüseyin oğlunun yatak odasına gider, mışıl mışıl uyuyan oğlunu öper. O sırda çocuk arabasına koyduğu pırlantaları kontrol eder. Yerinde bulamayınca çılğına döner. Karısı Sevim’e nereye koydun, nereye kaldırdın diye sıkıştırır. Sevim Hanımın hiçbir şeyden haberi yoktur.

Ömer ile Elif oturur kahve içerler. Elif bir takım şeyleri Ömer’e anlatmakta zorlanır. Nilüfer, Metin’e aşık olduğunu söyler. Benim artık kimsem yok, ama tekrar eski halime döneceğim. Ömer’e madem sen de yanımdasın, bu pislikleri yakalayıp hayatımdan çıkar.

Ekran Alıntısı16.1A

Tayyar Bey, sevgilisi Pınar’ın hamile olduğunu öğrenir. Kimden, Taner’den mi diye gırtlağına yapışır. Öldürmeyi düşündüğü Pınar’ın bebeği duğurmasını izin verir. Çocuk doğunca DNA testi yaptıracaktır. Daha sonra da Taner’in kayınpederini öldürdüğü için, vicdan azabından kendisini astığını söyler.

Ömer o gece Elif’in evinde kalmak ister. Elif zoraki olarak kabul eder. Ömer salonda kanepede yatar. Elif kendi yatak odasında kalır.

Komiser Hüseyin acil konuşmamız lazım diye telefon edr. Atlar arabasına yola cıkar. O sırada 12 Mart cinayet gecesi aklına gelir. Sibel’i kastederek o kadının ne işi vardı orada, öldürdüm.

Tayyar ve Hüseyin'in buluşması ise beni de, izleyici de şoke eden sahne oldu. Geçtiğimiz sezonun final sahnesinde elmasların hırsızı, Sibel ve Ahmet Denizer'in katili olan Hüseyin'in aslında yıllardır Tayyar'la çalıştığı ortaya çıktı. Bölümde Hüseyin ve Tayyar'ın karşılıklı hesaplaşması ilk kez ekrana geldi.

Bunları düşünürken Tayyar Bey gelir. Hüseyin elmaslarım nerde diye hesap sorar. Tayyar bir yanlış anlaşma var, onlar benim elmaslarım, der. Hüseyin, 6 yıldır senin kahrını çekiyorum, o elmaslar benim hakkım. Tayyar Beyle Hüseyin karşılıklı restleşirler. Hüseyin, organ mafyası, vakıf, kurye bütün bildiklerini ortaya döker. Tayyar bey ilk defa gözlerini açar, belli ki o da korkmuştur. Hüseyin elmaslarım nerede diye sorar. Tayyar Bey ilk koyduğun yerde der. Hüseyin ilk sakladığı yer olan mezarlıktan elmasları alır.

Ekran Alıntısı16.3

Elif, o gece kabuslu rüyalar görür, Ömer, sesleri duyar odasına koşar. “Gitme Ömer” diyerek yatağından fırlar. Ömer, kollarını açar ama sarılamaz.

Ekran Alıntısı16.4

Baş ucunda oturur, sonra dışarı çıkar. Sabah erkenden kalkan Ömer, kahvaltı hazırlar, beraber sabah kahvaltılarını yaparlar. Elif Ömer’e uzaktan da olsa beni koruduğunuzu biliyorum, bir daha konuşmamıza gerek yok. Ömer, Elif’in uçak biletini alır. Geri vericem der ve çıkar gider.

Vilayet komiseri arabasıyla gelip, Ömer’i yoldan alır. Komiser kızdan uzak duracatın, sen tersini yapıyorsun. Komiser, sen bu kıza aklınla değil, yüreğinle gidiyorsun. Bu nedenle seni operasyon dışında bırakacağım deyince Ömer uçak beletlerini gösterir, benmim olmadığını anlarsa hata yapar.

Elif arkadaşı Bahar’a gider, birlikte birşeyler yiyip, müzik dinlerler. Elif, yüreğinden çıkartamadığı Ömer’i anlatır. Bahar da kendisini terk eden Levent’i anlatır. Ama isim vermez, çünkü o Levent Bahar’ı, Elif için terk etmiştir.

Komiser bu operasyon bitene kadar Elif’i çıkar hayatından. Ömer, Elif’in hayatı benim aşkımdan daha önemli diye cevap verir.

Ekran Alıntısı16.4A

Pelin ve Arda Ömer’in annesine kahvaltıya giderler. Ömer’in annesi Elvan Hanım, Elif ve Ömer ile ilğili konuşmak ister. Onları kavuşturmak için yardım diler onlardan.

Ekran Alıntısı16.7A

Ömer, hala intihar eden Aslı’nın kocası Taner cinayetini çözmek istemektedir. Yazdığı son mektubu hattat ustasına inceletir. Yazının zorla yazdırıldığı ortaya çıkar.

Tayyar Bey Metin’i çağırır. Metin Elif’e bileti verdiğini söyler. Tayyar, Elif’in savcılığa teslim olacağı duyumunu naldığını söyler. Tayyar Bey Elif’i dinlemek için bir alıcı böcek verir.

Ekran Alıntısı16.7AA

Pelin, Ömer’e yarın Arda’nın evini boya yacaklarını söyler, Ömer’den de yardım isterler.
Mert ile Nilüfer tenis oynarlar. Maçı kaybeden Nilüfer duşa gider. Orada Metin onu çeker kabine alır, öper. Tayyar Beyin verdiği böceği Elif’in beni tutuklatmasını istemiyorsan, bunu çantasını koy. Yaptığı planları önceden öğrenmem gerek. Nilüfer bu ablama zarar verir dese de ya beni ya onu tercih edeceksin der.


16.5

Ömer, Arda ve Pelin Pınar’ın annesinin evine giderler. Onunla konurlar, kızı Pınar hakkında bilği almak isterler. Kadın kızının Tayyar Beyle evlenmesini istemektedir.

Ekran Alıntısı16.15

Nilüfer ablasına gelir, su ister o odadan çıkınca böceği çantasına koyar. Sonra da Mert beni aşağıda bekliyor deyip çıkar. Metin’in kötü isteğini yerine getirmiştir.

Arda ve Pelin boya için eve giderler. Ömer ben bir saat sonra gelirim. Ömer, Pınar ile görüşmek için evine gider. Kapıdan içeri alınmaz. O sırada Nilüfer ve Mert kapıda karşılaşırlar. Nilüfer’e Pınar’ın kendisini aramasını söyle, beni arasın. Ömer ayak üstü ablana destek ol, der. Nilüfer, Pınar’a çıkar, Ömer’i aramasını ister.

Pelin, Elif’e çıkar. Arda boya almaya gitti, ben onu yardım edeceğim. Elif, ben de geleyim size yardım edeyim.

Ömer Bahar’a gider. Bahar’a Tayyar Beyin nasıl bir adam olduğunu sorar. Onun hakkında Bahar’dan detaylı bilgi alır. Ahmet Denizer’le Tayyar Beyin sıkı dost olduklarını öğrenir. Çıkışta, Elif ile ayrılmışsınız, o sana hiç uygun değildi. Resmen Ömer’in kolunu sıkarak, asılır.

Ekran Alıntısı16.16

Arda’nın evinde üçü boya yaparken Ömer de çıkar gelir. Ömer, Elif’i görünce çok şaşırır.

Ekran Alıntısı16.7

Arda, ben çağırdım. Elif gitmek ister, Ömer maço olduğundan ayağının altında kadın istemez, der. Ömer, Elif konuşalım deyip, onu geri çağırır. Ömer sadece gitme demek istemiştim der. Konuşmaları Metin dinlemektedir. Operasyon yüzünden kalma der.

Ekran Alıntısı16.9A

Hep birlikte işe koyulurlar. Ömer boya konusunda bilğiçlik taslar. Elif’in fırça tutuşunu beğenmez, elinden tutar. O an yüz yüze, göz göze gelirler.


Ekran Alıntısı16.9

Bu aralarındaki elektriklenme Arda’nın gözünden kaçmaz. Ömer bu yakınlaşmadan oldukça keyif almıştır. Arda, ben sizi anlamıyorum. Bir bakıyorum saatli bomba, bir bakıyorum derya deniz, hava güneşli, ne iş. Arda siz kaçak duramıyorsunuz, siz aşıksınız. Ömer de Pelin konusunda Arda’ya sen de dene.

Ekran Alıntısı16.10

Metin, Tayyar Beyle konuşmak için köşke gelir. Bahçe havuzunda Mert ile yüzmelerini, oynaşmalarını görür. Yukarı çıkan Nilüfer’in saçından yakalyarak tartaklar. Sen bana aitsin, ne yapıyorsun.

Ekran Alıntısı17

Elif soslu makarna yapar, hep beraber yerler. Ömer, İtalyanca sözcüklerle espriler yapar.
Metin, Tayyar Beye gelir. Tayyar Bey kötü kalbi hayvanlara iyidir. Kanadı kırık bir güvercini tedavi ile meşgüldür. Metin’in verdiği haberi beğenmez.

Pınar, Ömer’e telefon eder. O sırada Tayyar Bey de onu dinlediğinden Ömer’e bir şey söyleyemez. Ömer, yalan söylediğini anlar. Pınar’ı her yerde aramaya karar verirler. O sırada Hüseyin gelir. Ömer pek mutlu olmaz. Pelin Taner ile ilgili bir azmettirici bulduk. Hüseyin kim o diye sorunca, Ömer Tayyar Dündar, der. Hüseyin kardeşi Ömer ile konuşmak ister. Keşke aynı şubede çalışmasaydık, der. İki kardeş sarılırlar. Ağabey Hüseyin biraz duygulanır.

Ekran Alıntısı16.11

Bahar kalmak için Elif’e gelir. Bu gün Ömer bana geldi diye haber verir.
Pelin, Ömer ve Arda’ya bir haber verir. Pınar iki gün önce bir teknede bulunmuş, ölmek üzereymiş. Hastaneye yatırılmış, dün gece de hasteneden Tayyar Bey çıkartmış.

Tayyar'ın sevgilisi Pınar'ın ortadan kaybolmasını araştırarak, Taner'in katilinin de Tayyar olduğuna emin olan Ömer yaptığı planla Tayyar'a meydan okumuştur.

Arda’nın evi boyanmış, Pelin de çok yorıulmuştur. Arda ile Pelin aralarında tartışırlar. Arda dayanamaz çeker Pelin’i dudaklarından öper.

Ekran Alıntısı16.12

Tayyar bey, vakıf yemeği veriyordur. Elif ile Bahar da katılırlar. Tayyar Bey onlara özel ilgi gösterir. O sırada Ömer de davetsiz misafir olarak çıkar gelir. Ömer’i Tayyar Bey, biraz şaşkınlıkla karşılar.

Ekran Alıntısı16,13

Tayyar Bey, bu ne güzel sürpriz böyle, herhalde Elif’in davetlisisiniz, der. Ömer; Tayyar Dündar, herkesi kandırabilirsiniz ama, ben bu numaraları yemem. Bu iş adamı maskesi altındaki soğukkanlı katili gayet iyi tanıyorum. Tayyar Bey, sen ne diyorsun Ömer’ciğim, bular ne biçim ithamlar böyle.

Ömer, Taner’i nasıl öldürdüğünü, Pınar’ı denizin ortasında nasıl ölüme terk ettiğini gayet iyi biliyorum. Ömer, kulağına eğilerek Tayyar'a "senin azılı bir suçlu olduğunu ispat edeceğim, eline kelepçeyi bizzat ben takacağım" sözleri heyecanı doruğa taşıdı. Ömer’in son sözü, Benim sonum Ömer Demir’den olmuştu diyeceksin. Tayyar Beyin suratı buz gibi olur. Pis bir gülümseme ile Ömer’in suratına bakar ve bölüm burada sona erer.

Ekran Alıntısı16.14

Bu son sahnede benim nefesim durdu, ağzımın kuruduğunu hissettim. Kimbilir Tayyar Beyin ne hale geldiğini düşünmek bile istemiyorum.

Tayyar Bey iyice köşeye sıkıştı. Artık bir tek azılı düşmanı Komiser Ömer’dir. Ömer için ne gibi komplolar kuracak. Ay Yapım imzalı Kara Para Aşk sürprizlerle dolu yeni bölümüyle 24 Eylül Çarşamba günü saat 20:00'da ATV ekranlarında olacak ve daha neler olacağını hep birlikte göreceğiz.

Keyifli seyirler.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar
Mail : ab.balcilar@hotmail.com
Blog: milliyet.com.tr/cansever
Blog: balcilar-blog.com

Not: Görseller internetten ve dizifilm.com ve tarafımdan diziden sayfasından kopyalanarak alınmıştır.

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..