Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '14

 
Kategori
TV Programları
 

Kara Para Aşk / Parmaklıklar arkasında aşkın gücü!

Kara Para Aşk / Parmaklıklar arkasında aşkın gücü!
 

Atv’nin polisiye aşk ve macera dizisi Kara Para Aşk, Çarşamba akşamı ekranlarımızdaydı. Ömer, Elif’im bize güneşi de yasaklasalar, yıldızları da yasaklasalar, birbirimizi yasaklayamazlar diye seslenmiş, “Dayan Elif’im” diyerek ona güç vermiştir. Sonunda da Elif’i, o parmaklıklar arkasından çıkarmaya başarmıştır.

Reytinglerde geçen bölüm AB’de 1.sırada yer alan dizi 5.sıraya düşmüştür. Total’de bir basamak yükselerek 10.sırada yer almıştır.

Bu bölümde, Tayyar Dündar Elif’i içeride tutarak ona olan öfkesini biraz köreltmiş, Komiser Ömer Demir’i de kendisinden biraz uzak tutmuştur.

Elif, kaldığı alt kattaki hücreden canhıraş seslerle bağırır, Ömer ben ne yapacağım, imzalamazsam seni öldürecekler diye İtalyanca seslenir. Ömer önce anlamaz, daha sonra Aslı ile konuşarak, ne söylediğini çözecektir. Ömer öfkesine yenilmiş sorumlu polis memuru Mahmut'un yüzüne attığı yumruk ile yere sermiştir. Ağabey Komiser Hüseyin müdahale etmiş, kavganın uzamasını önlemiştir.

Ekran AlıntısıKPA27.1

Arda’nın karısı boşanma mahkemesinde, bağırarak Pelin’e ağır hakaretler eder. Pelin çaresiz kalır, ellerini açar, cevap vermez. Arda, Pelin’in elinden tutarak onu teselli eder. Kenetlenen eller aşklarının ne kadar kuvvetli olduğunu gösterir.

Ekran AlıntısıKPA27.2

Metin, Nilüfer ile son konuşmalarını yapar. Sizin şirketin durumu hiç parlak değil, çantada 700 bin lira olduğunu, ablası Elif’in kefaleti için getirdiğini söyler. Gurur yapmanın sırası değil… Mert onları uzaktan izler. Nilüfer Mert’e, Metin için beni kendisine yine aşık etti, beni kimsenin bakmadığı gibi baktı, kimsenin yapmayacağı şeyi yaptı der ve Mert’ten de ayrılır.

Ömer polise attığı yumruk nedeniyle kolundaki yarası nüksetmişti. Ağabeyi Hüseyin onu doktora getirir. Doktor acil ameliyat olması gerektiğini için hemen yatış işlemlerini başlatır. Ömer, imkansız ameliyat olamam ben… Hüseyin, ben kardeşimin çolak olmasını müsaade etmem diyerek ısrar eder. Ömer, şimdi sadece Elif var der ve gider.

Ekran AlıntısıKPA27.3

Komiser Hüseyin, Ömer’in taksiye binip gitmesini engeller, kardeşini dil döker, Elif’i ben kurtaracağım. Bırak bedelini ben ödeyeyim, kılına zarar gelmesin. Ömer, abisinin yanıldığını, ben Sibel’in öldüğü gün asfalta yapıştım zaten, kurye olduğunu öğrendiği gün, meslekten uzaklaştırıldığım gün, Metin’i elimden kaçırdığımız gün, Elif’in göz altına alındığı gün, ben düştüm, düştüm, kalktım Abi… Kalkmasaydım, eksilirdim zaten. Sen ne yapın abi,  dur, garışma dedin durdun. Bu mu abi ha… Bu mu kendini öne atmak. Yapma abim gözünü seveyim. Kandırma kendini.  Ömer giderken, göster kendini, kurtar sevdiğim kızı, ben de özür dileyeyim abimden.

Ekran AlıntısıKPA27.4

Ömer, şirkete Aslı’nın yanına gelir. Aslı, Levent Bey ile birliktedir. Yalnız konuşmak ister. Levent istemeyerek onları yalnız bırakır.

Ekran AlıntısıKPA27.5

Ömer, Elif’in kendisine İtalyanca söylediklerini anlatır. Ne demek istediğini çözmeye çalışırlar. Neticede Ömer söylenenleri hatırlar,  imzalamazsa Ömer ve ailesini öldüreceklerini söylemiştir.

Elif’ten sorumlu Polis memuru Mahmut dilekçeyi almak ister. Elif, yok der. Ne yaptığını sorar, Elif yedim der. Elif’i sıkıştırır, niyeti kötüdür.

Ömer Emniyet müdürüne çıkar. Müdür Sami’nin devresidir. Ömer, sorunlarını anlatır. Her şeyi açıkça bilgi verir.

Emniyet Müdürünün emri ile Elif’in yeri değiştirilir. Çok daha bakımlı, temiz bir odaya alınır. Ömer’in dostu olan polis memuru Ömer’den iyi haberler getirir. Bahsettiğin dilekçeyi almam gerekir der ve dilekçeyi Elif'ten alır. Bu dilekçe de Ömer’e gider. Elif, sıcak kahve gelmiştir, onu içer.

Hüseyin deniz kıyısında her zaman takıldığı mekanda kafayı çeker. Yanına Komiser Ali gelir.

Ekran AlıntısıKPA27.6

Nilüfer, bir çanta dolusu parayı Aslı’ya getirir. Metin’den aldığını söylemez, borç olarak Nedret Halamdan istedim, der. Nedret Hala karakteri dizimize yeni girdi. Bu karakteri “Yer Gök Aşk” dizisinden tanıdığımız Işıl Yücesoy canlandırıyor.

Ekran AlıntısıKPA27.IŞIL

Aslı, benim tanıdığım Nedret Hala cimrinin tekidir. Aslı hemen aramak ister, nilüfer engel olur.

Arda Pelin’e dürüm ısmarlar. Birlikte otur yerler. O sırada gelen Ömer de onlara katılır. Emniyet müdürü ile konuştuğunu ve savcının hasta kızı olduğunu Amerika’da tedavi olması gerektiğini söyler. Savcı için bir plan yapıp, yaklaşacaklar, bilgi alacaklardır.

Ekran AlıntısıKPA27.7

Komiser Ali, Tayyar Dündar ile buluşur. Ali’den kendisini mutlu edecek haber beklerken, Ömer’in her şeyi öğrendiğini senin Elif’i tehdit ettiğini biliyor. Elif’in yerini ve Elif’in başında nöbet tutan bütün polisleri değiştirmişler. Ömer almış arkasına rüzgarı, açmış yelkeni… Tayyar Bey, Emniyet müdürünün kim olduğu öğrenelim, yukarıdan müdahale edebiliriz.

Ekran AlıntısıKPA27.8

Ali, komiser Hüseyin’i de çağırmıştır. O da içeri girer. Tayyar Beyin yüzü tuhaf olur. Senin sorunun ne Hüseyin biliyor musun? Senin tesisatta problem var, sık, sık, şarterin atıyor. Senin derdin beni hiç ilgilendirmiyor deyince Hüseyin çok sinirlenir, masaya yumruk atar. Hüseyin, benim yakalanmam demek sizin de yakalanması demek, bunu kafanıza sokun. Arda’nın kurban edilmesini Hüseyin izin vermez. Hüseyin, Tayyar’ın adamlarından birini muhbir olarak ortaya konmaktan başka çare yoktur.

Ömer, Elif’i kurtarman için Aslı’dan yardım ister. Savcıya para verip, kızını kurtarmak gereklidir. Aslı, Nilüfer’in getirdiği bir çanta dolusu parayı Ömer’e verir. Ömer, bu parayı savcının kızını tedavi için kullanacak, savcı da Elif’i serbest bırakacaktır.

Ömer, Elif’i görmek için devrem dediği polisten yardım ister. Olmaz dese de kabul ettirir. Ömer Elif'i, mışıl mışıl uyurken seyreder.

Ekran AlıntısıKPA27.11A Ekran AlıntısıKPA27.11

Ömer, Sinyora diye seslenir. Elif fırlar, kalkar. Ömer, ben seni çok özledim. Ben seni sabaha çıkartacağım buradan. Elif, ben dünyadaki en şanslı kızım. Ömer, ben senin için her şeyi feda ederim. Bir gülüşün için dünyayı yakarım. Elif, gözyaşlarını tutamaz.

Ekran AlıntısıKPA27.12

Ömer, kendini tutamaz, geri döner, Elif’i çeker parmaklıklar arasından öper. Elif, çok m utlu olmuştur. Bu defa mutluluktan ağlar.

Ekran AlıntısıKPA27.14AA

Hüseyin Ömer’e muhbiri bulduğunu, olayı çözdüğünü söyler. Ömer’i eve götürür. Arda ve pelin de gelir, hep birlikte çay içer, konuşurlar.

Ekran AlıntısıKPA27.15

Hüseyin, muhbirin Mahmut olduğunu söyler. Konuşturduğunu ve görüntülerini de Ömer’e gösterir. Bu Ömer’in ağzını burnunu dağıttığı polistir. Hüseyin Ali ile gizlice buluştuklarını, telefon kayıtlarını ondan aldığını anlatır. Bu plan ile kendini de Arda’ya karşı temize çıkartır. Savcının aldığı 500 bin liranın da belgesini gösterir.

Ekran AlıntısıKPA27.16

Hüseyin, savcıyı konuşturmak lazım, der. Ömer, Pelin ile Arda halledecekler. Hüseyin dahası var der ve Pelin’in yarın göreve iade edileceği müjdesini verir. Pelin çok sevinir, Hüseyin’e sarılır.

Ekran AlıntısıKPA27.17A

Aslı, Nedret Halasını Malatya’ya telefon açar. Gönderdiği para için teşekkür eder. Nedret Hala, önce şaşırır, sonra bozuntuya vermez.

Arda ile Pelin giderler. Ömer abisini dünkü hastanede sinirli olduğunu için söylediklerinden dolayı özür diler. İki kardeş sarılırlar.

Ekran AlıntısıKPA27.13A Ekran AlıntısıKPA27.13B

Arda, Tayyar Beyin adamı gibi arabaya binerler. Pelin arabada kalır ses kaydı yapar. Kızınızın ameliyatı ertelenmiş deyince vakti yok, ya kararlaştırdığımız tarihte gideriz ya da içerdeki kızı serbest bırakırım. Arda, savcıyı arabaya getirir, Ömer ile karşı karşıya gelince savcı durumu anlar, bozulur. Plan işlemiştir. Savcı konuşur. Ne istiyorsunuz benden. Ömer, işinizi layıkı ile yapmanızı, adaleti yerine getirmenizi. Suçsuz yere tıktığınız Elif Denizer’i dışarı çıkarmanızı. Elif’in babasının suçlarını Elif’e yıkarsanız Elif’in hayatı kararacak. Parayı savcıya verir. bu para kızınızın tedavisi için.

Ekran AlıntısıKPA27.18

Avukat Şebnem Elif’e gelir, müjdeyi verir. Elif özgürdür. Şebnem’e sarılır.

Ekran AlıntısıKPA27.19

Sen şu getirdiklerimi ye,kendine gel, üstünü değiştir. Ben de işlemleri hal edeyim. Diğer tarafta Ömer, savcının kızını Amerika’ya yollar. Savcı kızını gönderirken çok duygulanır.

Ekran AlıntısıKPA27.20A Ekran AlıntısıKPA27.20B

Savcı daha önce meslek hayatımda hiç yanlış yapmadım, neyse cezamı çekeceğim. Savcı Hakimler Savcılar yüksek Kuruluna sevk edilmek için arabaya bindirilir. Hüseyin, savcının Tayyar’ı hiç görmediğini, bütün irtibatı Mahmut ile kurduğunu söyler.

Ömer, bu gün benim en mutlu günüm. Hüseyin evde hazırlıklar devam ediyor. Ömer, yüzük diye sorar? Hüseyin, Elif’in parmağına göre yapıyorlar.

Aslı, kapıda Ömer’in annesi Elvan, yengesi ve yeğenini görünce çok şaşırır. Ömer’in annesi Elvan Hanım, Elif çıkıyormuş bugün sevdiği yemekleri yapmaya geldik. Çorbada bizim de tuzumuz olsun.

Ekran AlıntısıKPA27.21

Nilüfer bu gelişi hoşgörü ile karşılar. Aslı bozulur, densizlik bu… Nilüfer’e bir daha habersiz gelmesinler, der.

Ekran AlıntısıKPA27.23A KPA27.23B

Ömer’in yeğeni Demet bahçeye çıkar. Mert ile çarpışırlar ve  tanışırlar. Demet Mert’e ilk görüşte çarpılır, mert'i çok beğenmiştir.

Ekran AlıntısıKPA27.22

Elvan Hanım mutfakta hemen yemek yapmaya başlar. Mert ile de tanışırlar. Elvan Hanım, ben Ömer’in annesi Elvan, bu da büyük oğlumun hanımı Melike, bu da torunum Demet, der. Mert, ben de Nilüfer’in çocukluk arkadaşıyım diyerek kendini tanıtır.

Ekran AlıntısıKPA 25A Ekran AlıntısıKPA27.25B

O sırada giriş kapısı çalar. Nedret Hala çıkar gelir. Elvan Hanımı görünce hizmetçi zanneder, Elvan Hanım çok şaşkın ağzı açık kalır. Nedret Hala resmen dalga geçer, Elvan Hanımın şaşkınlığı ile.

Ekran AlıntısıKPA27.24

O an Nilüfer ve Aslı da gelir, halalarına hoş geldin der ve elini öperler.

Ekran AlıntısıKPA27.27A

Ömer, Hüseyin, Arda ve Pelin kapıda Elif’i beklerler. Hepsinin de keyfi yerindedir.  Hüseyin komiserden istenen şeyi,  kardeşim için tamam, der ve birbirlerine sarılırlar.

Ekran AlıntısıKPA27.28B

 

Ekran AlıntısıKPA27.14A Ekran AlıntısıKPA27.14

Elif, o an kapıda gözükür. Ömer, şaşkın bir şekilde, Elif… Elif’im der ve sarılırlar.  Bu mutlu anlar görülmeye değer. Elif, sen nasılsın, ilacını aldın mı? Ömer, ilacımı aldım ya iyiyim.  Allaha şükür eder, Elif'ini bir daha sarılır. Ve 27.bölüm burada sona erer.

Ekran AlıntısıKPA27.SON

Ay Yapım’ın bu dizisinde, haftaya nişan var. Evde hazırlıklarda yapılıyor. Hala da geldi. Yüzük de sipariş verildi. Ömer ile Elif’in yüzüklerini takacağız hep birlikte… Elif, parmaklıklar arkasında bu zor geceleri, Ömer'e duyduğu aşkın gücü ile geçirmiştir.

 

Keyifli seyirler.

Saygılar, sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: milliyet.com.tr/cansever

Blog: balcilar-blog.com

Not: Görseller diziden tarafımdan kopyalanarak alınmıştır.

 

 

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..