Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Kara sevda

Kara sevda
 

Yalnızlığa öyle alıştım ki
Bir daha çok zor kabullenmem aşkı
Âşık olmadım ama sevdim
sevdim dünyanın sekizinci harikasını
Canımı öyle yaktı ki gökteki güneş...
Ayaz gecelerde yıldızları özledim dindirsin diye...
Kahrımı öyle çok çekti ki şarkılar...
Nakaratsız oldu bazen hüzün dinledikçe
Sevda bir kalbin içinden akan ılık bir çeşme
Ferhat'a inat dağları delen.

ve aşk bilinen en büyük yalan
yazılsa da üç harfle

Hiç bir yara bu kadar zor kapanmaz asla...
Bıraktığı izlere bastıkça yüreğim
geçmez bu kara sevda
 
Toplam blog
: 6
: 507
Kayıt tarihi
: 26.05.08
 
 

1979 yılında Trabzon'da doğdu. 1996 yılında Fenerbahçe Lisesi Tiyatro Grubuna katılarak oyunculuğa b..