Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Kara sevdam...

Kara sevdam...
 

Ben senin en çok gözlerini sevdim kara sevdam... 

simsiyah gece gibi gözlerini. 

bakışlarındaki sımsıcak duyguyu,  

gözlerimden ruhumu seyredişini. 

ben senin en çok saçlarını sevdim kara sevdam... 

kopkoyu, upuzun. 

savrulurken rüzgarla,  

yıldızların dans edişini dalgalarında. 

ben senin en çok ellerini sevdim kara sevdam... 

sımsıcak, alev alev. 

ince uzun parmaklarını,  

şevkatle tutuşunu ellerimi. 

ben senin en çok yüreğini sevdim kara sevdam... 

sevgi dolu. 

Başka kimselerin giremediği,  

uğrunda bin can veresim geldiği. 

ben en çok seni sevdim kara sevdam... 

ayaz gecelerimde. 

ulurken köpekler sokaklarda,  

çoban ateşi gibi içimi ısıtmanı. 

ben senin çocuksu yanını sevdim kara sevdam… 

deli dolu, masum. 

salıncaklarda sallanmanı,  

horozlu şekerle mutlu oluşunu. 

ben senin en çok bana gelişini sevdim kara sevdam… 

hep koşar adımlarla. 

boynuma sarılışını,  

kulağıma seni çok özledim can deyişini. 

şimdi yoksun………. 

ben senin yokluğunuda sevdim kara sevdam… 

hasretini taşımayı kutsal bir emanet gibi. 

içim yana yana,  

gelmeyeceğini bile bile, yollarını gözlemeyi. 

ben senin özlemlerini sevdim kara sevdam… 

anılarınla yaşamayı . 

yaşlanmayı senden uzak bir yerlerde,  

yokluğunda hergün artan bir aşkla seni sevmeyi. 

ben seni sevdim kara sevdam.. 

ben seni çok, çok sevdim. 

sevdim, sevdim, sevdim. 

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..