Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Kara tren

Kara tren
 

www.resimcity.com


Mehmet'ten Meryemine. . .

Hasret trenidir yola çıkacak ey yârim.
Binecek misin, yoksa cayacak mısın?
Yaşlarla dolan gözlerimi silecek misin ,
Yoksa gidecek misin ?

Yırtarım üstümü başımı ardından,
Geçmişim köyümün baharından, yazından.
Seni son kez öpebilseydim en azından,
Dökerdim sevgimi türkümü dertli sazımdan. . .

Ah bitaneciğim ah ! Yanıyor ciğerim.
Kanıyor dikenli gülünü sıkan ellerim.
Ben seni hayalinle severim,
Belki de bunun için derdim kederim. . .

Ne olur be Meryemim. Ya sen gel ya da bana gel de. Ben seni çok özledim. . . Seni çok seviyorum. . .

////////////////////////////////////

Meryemden Memedine mektup var. . .

" Ah Memedim ah !

Ben ister miydim seni bırakmayı ?

Ardımda yaşlı gözlerle komayı ?

Kaderime ne kadar isyan ettiğimi bilemezsin sen yokken yanımda.

Bir şerefsiz göçüme , bir de seni benden alan yoz talihime karşı koyamadım .

Ağlarım. Ağlarım da kançanağı gözlerle ,

Seni özleyen gözlerim doldu hüznümden.

Kurban olurum senin kanayan avuçlarına,

Dökülsün kanın kanıma gönlü cennet Memedim .

Yanmam gözlerime değil ,

Seni öpemeyecek olmamdandır doya doya .

Belli mi olur belki geri dönerim hasret kokulu gözlerle sana.

Ne olur böyle yanma bana, ben sana yanarım ırak diyarlarda.

Mektubunu okuyorum ağlamaklı hallerle.

Memedimm ne olur unutma beni asla.

Döneceğim sana . . .

Mektubuma burada son verirken seni çok özlediğimi bil emi yiğidim?

Ben de Seni çok seviyorum. . .

Beni sevmeyi unutma. . .

Seni çok seven Meryemin. . . "

Sevdiğine veda etmek ne kadar zordur eğer bir daha göremeyeceğini hissediyorsan. Bırakamazsın ellerini sımsıkı tutmuşken. Karşı koyamazsın kaderine onu çok sevmişken. Bir gönlüne bir de vedalara dur diyemiyor insan kimi zaman. Kara tren çıkmışsa yola, durmaz. Ya bineceksin , ya da cayacaksın.

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..