Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '14

 
Kategori
Sivil Toplum Kuruluşları
 

Karabiber, Kavak Belediye Başkanı Sarıcaoğlu'nu ziyaret etti

Karabiber, Kavak Belediye Başkanı Sarıcaoğlu'nu ziyaret etti
 

Samsun Büro Memur-Sen Şube Başkanı Mustafa KARABİBER, Kavak Belediye Başkanı İbrahim SARICAOĞLU, Belediye Başkan Yardımcısı Reşat AYYILDIZ ve Samsun Büyükşehir Belediyesi SASKİ Kavak Müdürü Savaş GAYRETLİ’yi ziyaret etti
 
Karabiber, 30 Mart Seçimlerinde Kavak Belediye Başkanlığına seçilen İbrahim SARICAOĞLU ile uzun yıllar Samsun Havza İlçesinde beraber çalıştık. Ayrıca diğer mesai arkadaşlarım ile de uzun yıllar çalıştım. Ben kavak ilçesinde bu kadar güçlü bir yerel yönetimin olmasının kavak için bir şans olduğunu düşünüyorum. Mesai arkadaşlarımın Kavak ilçemizde birçok ilklere imza atacağından eminim. Kavak ilçemizdeki Büro Kolunda çalışan memur arkadaşlarımız için de farklılık yaratmak istediğimizi birlikte güzel projeler yapabileceğimizi düşünüyorum.  Ayrıca Kavak bu dönemde E-Belediyecilik konusunda iyi bir yere geleceğini daha birçok yeniliklerin Kavak ilçesinde yaşanacağının habercisi olduğundan yanayım. Sayın Başkanıma, Başkan Yardımcıma, Müdürüme yeni görevlerinde başarılar diler, şahsım ve yöneticisi olduğum kurumlarım ile her fırsatta yanlarında olduğumu belirtiyorum dedi.
 
SARICAOĞLU, Ziyarettiniz beni memnun etti. Teşekkür ederim. Havza da birlikte çok güzel çalışmalarımız oldu. İnşallah Kavak ilçemizde de birlikte güzel projelere imza atacağız. Kavak ilçemizde yeni bir dönem başladı. Gerek sendikal faaliyetlerinizde gerekse Bilişim faaliyetlerinizde sizlerle çalışmaktan onur duyarım. Kavak İlçesi olarak imkânlar dâhilinde her türlü projede varız. E-Belediyecilik ve E-dönüşüm konularında yeni çalışmaları birlikte projendirerek yürütmenin çaba ve gayreti içerisindeyiz. Şahsıma ve Ekip arkadaşlarıma gösterdiğiniz ilgi ve alaka için teşekkür ederim dedi.
 
Kavak Belediye Başkan Yardımcısı Reşat AYYILDIZ ve Samsun Büyükşehir Belediyesi SASKİ Kavak Müdürü Savaş GAYRETLİ, ziyaretten duyduğu memnuniyeti belirterek teşekkür ettiler.
 
 
Toplam blog
: 105
: 112
Kayıt tarihi
: 27.11.12
 
 

Samsun Valiliği, İlkadım Kaymakamlığı, Samsun İntermet Kurulu, Türkiye Bilişim Derneği Samsun Şub..