Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '07

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Karabiberli bir gezi

Karabiberli bir gezi
 

Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne."o olmazsa yaşayamam." demeyeceksin. Demeyeceksin işte. Yaşarsın çünkü.

Ne aşklar, ne sevdalar yaşandı da bitti.. yaşanıyor da onsuzda oluyor da, hasretinden prangalar da eskise de unutuluyor ve de bal gibi de yaşanıyor...
öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki..

Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın. Ve zaten genellikle o daha az sever seni, zaten mezura ile ölçülmez ki sevgi... Ne de kilo ile.. Senin o'nu sevdiğinden...

Çok sevmezsen, çok acımazsın. Çok sahiplenmeyince, çok ait de olmazsın hem.
hiçbir şeyi sahiplenmiyeceksin... Eninde sonunda kuş olup uçuyor hepsi elinden yada sen kuş oluyorsun...


Hem hiçbir şeyin olmazsa, kaybetmekten de korkmazsın. Onlarsız da yaşayabilirmişsin gibi davranacaksın.

Çok eşyan olmayacak mesela evinde. Paldır küldür yürüyebileceksin.. Kızkardeşim yeni evlendiğinde küçük bir eve taşınmıştı mecburen.. Bir gün yemeğe gittik, yemek masasına oturduğumuzda tüm evin modeli değişmişti..

Dün yine toprakla bütünleştim... Karabiberimle çıktık tepelere, Bodrum körfezine hakim ılık bir rüzgar, dağ laleleri dört yanımız.. Çıktık tepelere... İnişte

-Hadi dedim gel karabiberim.. Uzanalım çimene.. uzandık... başımız üstünde gökyüzü. . etrafımızda kuşlar korosu... teyze, dedi.." şimdi ineklerin neden çimenlere uzandığını çok iyi anladım.. çok güzelmiş çimene yatmak"..(7 yaşında bıcır kızımız)

Çorapları çıkardık, yeleklerimizi başımıza yastık yaptık, vucudumundaki negatif enerjinin toprağa gittiğini hissettim.. Kapıda Taro'muz karşıladı bizi, kocaman bir kurt köğeği...beni görünce atıveriyor kendini yere , bir patisi bana uzanıyor...ya...nasılda sevilmek istiyor...

Herşeyin ilacı sevgi ve çiçekler hatta çiçekler hayvanlar insanlar, sevmek gerek... herşey sevmekle başlar.. sev ki sevilesin.. ooo bahar.. bana neler söyletiyor öyle... tralalalalla tralalaaaa..:)) sevgi ile kalın...

Kıyıdan köşeden, bugünde böyle geçti...

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..