Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Karaca kıza türkü

Karaca kıza  türkü
 

Evimin direği, çocuklarımın annesi,

sevgili eşime doğum günü armağanıdır

Bir demet karanfil niyetine...

Aşkın beni del ediyor
Savrulupta yel ediyor
Taşkın taşkın sel ediyor
Selâm sana Karaca kız

Yiğitleme, koçaklama
Bir düşte geldin aklıma
Hece, vezin, duraklama
Kelâm sana Karaca kız

Sazın, sözün bağ gibidir
Aşımızda yağ gibidir
Yücelerde dağ gibidir
Sevgi sana Karaca kız

Bilmem beni tanıdın mı?
Sonra söylerim adımı
Belki duymuşsun yâdımı
Hürmet sana Karaca kız

Ben kendimi tanıtayım
Küheylan'dan doğma tayım
Bu vatana can fedayım
Bir gül bana Karaca kız

Ülkü eri öğretmenim
Edirne ‘den Van’a benim
Feda olsun canım, tenim
Merhaba ey Karaca kız

Karaca kız Karaca kız
Gökte Aysın yerde yıldız
Dalda yaprak, çamda sakız
Bacın olsun bana baldız
Sevdim seni Karaca kız.

Abdülkadir Güler

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..