Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '13

 
Kategori
TV Programları
 

Karadayı’nın ezici üstünlüğü Yunanistan’ı sallıyor!

Karadayı’nın ezici üstünlüğü Yunanistan’ı sallıyor!
 

Karadayı dizisi hakkında yazdığım yazı sebebi ile bazı kişiler Kenan İmirzalıoğlu, Bergüzar Korel ve Karadayı takipçilerine ileri geri konuşmuş. Haliyle hepsi bu durumdan dolayı çok üzgün!

Tabi haliyle insan bir durup düşünme çabasına giriyor. “ Neden bir başarıyı görmemezlikten geliyorlar” diye düşünce balonlarının eşliğinde klavyemin başında buluverdim kendimi. Çeşitli sebepleri olabilir bunun örneğin:

1-      “Hazmedemiyordur”

        * Peki niye ve kimi?

2- Başka bir diziyi beğeniyordur, başka oyunculara hayrandır

* Peki olabilir, zevkler ve renkler durumu!

3- Siyasi görüşü nedeni ile saldırma içgüdüsünü geliştirmiştir.

* Siyaset arenası sanatçılar ve dizi sektörü ile aynı kategoride değil!

4-  Migreni yüzünden keyfi kaçmıştır,

* O zaman yatıp, dinlensin!

Örneği çoğalt derseniz, ben de ne bahaneler ve ne verilecek yanıtlar var bir bilseniz!

Neyse ben şu Karadayı dizisi ve Bergüzar Korel- Kenan İmirzalıoğlu’nun asıl başarısının yurtdışında olduğunu belirteyim. Sağolsunlar, takipçilerim gerek özelden, gerek mesaj yolu ile bana öyle çok bilgi aktarıyorlar ki hepsine şimdiden teker teker teşekkür ederim.

Bana yazım sonrası yollanan bilgiler ışığında sevgili Yunanlı dostum Maria Laura’dan yardım istedim. “Yunanistan’da Karadayı dizisinin başarısı ile ilgili bana yardımcı olur musun?” dediğim an inanın işi gücü bıraktı ve gerekli bilgileri hemen bana yolladı.

Yaptığı araştırmayı Maria Laura şöyle dile getirmiş: Karadayı, Yunanistan’da çok ünlü bir dizi. Seyirci Kenan İmirzalıoğlu’nu Ezel dizisi ile tanıyor ve çok beğeniyor. Benim ilk izlediğim Türk dizisi de Ezel’di. Artık Türk dizilerini takip ediyorum. Arkasından izlediğim “Sehrazat"  oldu ve Bergüzar Korel’i tanıdım. Bu iki dizi sayesinde bu iki sanatçıyı çok sevdik ve Yunanistan’da çok başarılı bir grafik çıkarttılar. Ezel dizisini aynı zamanda erkek seyirci de çok izliyordu. Kenan İmirzalıoğlu’nun çok kaliteli bir aktör olduğunu düşünüyoruz. Keşke Yunanistan’da ünlenseydi. Karadayı, hem benim hem de Yunanlıların çok başarılı bulduğu bir dizi.

Okuduğum bir makalede, Karadayı’nın yeni bölüm hikayesinden önce, dizinin tanıtımında yazan "Yılın en güçlü aşk dramı"…

Bu güzel yorumla satırlarıma yardımcı olan Maria Laura’ya teşekkür ediyorum ve bütün Yunanlılara canı gönülden sevgilerimi, sonsuz saygılarımı Maria’m vasıtası ile yolluyorum.

Ben size birkaç gazete başlığı da paylaşayım ki belki etkisi sizler için daha büyük olur!

Yunanistan’da büyük başarı, Karadayı Bomba!

Karadayı, Ezici başarı!

Şimdi sorarım size, Türkiye’nin başarılı olmasından mı sıkıldınız? El alem diye tanımladığınız yurtdışı Bergüzar Korel- Kenan İmirzalıoğlu ve Karadayı’yı ayakta alkışlarken ne bu hırs, haraset, kin?

Bırakın Türkiye dünyayı dizileri, filmleri, başarılı oyuncuları, iyi ve özgün senaryoları ile feth etsin! Unutmayın ki bununla onurlanmak bir erdemdir! Nalına, mıhına vuracağınıza şapkaları çıkartıp bir selam durun!

Hayatta şapka çıkartılacak başarılara imza atmanız dileği ile…

www.televizyomgazetesi.com

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6

https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%C5%9Fb


 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..