Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Karadeniz Taka'sı/Face mace...

Karadeniz Taka'sı/Face mace...
 

***

Epey zamandır Face kullanıcısıyım, fakat bir aya yakındır butonu kullanıp ne yorum yapabiliyorum, ne yazı yazabiliyorum, ne de kimseyi beğene biliyorum:)

Ne de Face editlerine ulaşabiliyorum.

***

Eskiden ankesörlere jeton atıp, numarayı tuşladıklarında hat düşmeyince, ankesörü yumruklayan güzel yurdum insanı şimdi başka kulvarda yarışıyor...

PC açtığında ekrana görüntünün çabucak gelmesi için fareyi masaya çarpıp duruyor. Hem de ne çarpma!

***

Sokakta gördüm; 50'li yaşlardaki amca bisikletinin iki kolunu yapma güller donatmış... İçimden alkışladım kocaman.

***

Siirt'teki adamlar bence en çokta tepede yatan evliyadan utanmışlar mıdır acaba?

Ve, en ilginci de o çocukları altlarına aldıktan sonra eve gidip kızlarına nasıl bakmışlardır?

Çürümüşlük, kokuşmuşluk her yerde.

***

Alman Yazar Helmut Krausser'in Şişko Dünyası hakikaten değişik, farklı...

Görmediğimiz görmek istemediğimiz yaşamları anlatmış. Bayıldım.

***

Liboşların her gün tartıştakı Maddeler için para kazandıkları belli!

Öyle belli ki et fiyatlarından haberleri olurdu!

***

Ermenistanı, 1915 olaylarını her nisanda hatırlayıp, her mayısta unutmak ancak bize mahsustur!

***

Eften püften konuşuyorum ama bu yıl vitrinler muhteşem.

Tiril tiril elbiseler her yerde...

Boyna dolanan şallar hakeza...

Nasıl olsa tombulluk revaçta...

***

Ağrı'da kardeşi tarafından öldürülen genç gelinin o yaşam dolu bakışları gözlerimin önünden gitmiyor.

Hele ki yazdıkları...

***

Kara çaresizlik

Ne kadar gülersen gül, ne kadar kaçarsan kaç...

İçinde kara çaresizliğe kadar gülüyorsun.

Sevdiğin kadar,

Kara çaresizliğinle kalıyorsun.

Ellerin ittirsin istersen,

istersen kaç, göç, viran eyle.

Kara çaresizliğine kadar gidiyorsun.

**

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..