Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '10

 
Kategori
Güncel
 

Karaelmasın aydınlığındaki kara günlerden biri

Bugün, Karaelmasın diyarı Zonguldakta yeni açılan bir madende göçük meydana geldi. Otuz iki madencimiz şu an itibariyle ( 17 Mayıs Pazartesi Saat 21: 00 ) 540 metrede kurtarılmayı bekliyor… Hayattalar mı yada kaçı hayatta henüz bilinmiyor… Otuz iki can.. Ve onlardan haber bekleyen aileleri, sevenleri…

Göçük, verilen bilgiye bugün öğleden sonra saat 13. 30 sıralarında meydana gelmiş… O zamandan bu zamana henüz madencilerimize ulaşılamadı… Kurtarma ekiplerinin gaz ölçümü yapıp madencilerimize ulaşmaya çalıştıkları söyleniyor… Söyleniyor söylenmesine de bekleyişin umutsuz olduğu görüşü hakim… Belirsizlik devam ediyor… Ve ne yazık ki elimden dua etmekten başka bir şey gelmiyor… Bir Beşiktaşlı olarak Bursaspor’ un şampiyon olması için dua etmiştim. Yaradan dualarımı kabul etti ve Bursaspor şampiyon oldu. Öncelikle, Anadolum’ un güzel şehirlerinden birinin takımı olan Bursaspor’ u tebrik ediyorum… Az önce ( 17 Mayıs Pazartesi Saat 22: 38 ) sürekli izlediğim haber kanallarından birinde Zonguldakta meydana gelen göçükle ilgili haberde ne yazık ki madencilerimize hala ulaşılamadığı haberini dinledim… Bir yanda Bursaspor’un sevinci, bir yanda madencilerimiz için umutsuz bekleyiş… Evet, hayat böyle bir şey belki ama yarın yeni doğacak günde madencilerimizin kurtulmasını ben umutla bekliyorum…
 
Toplam blog
: 149
: 435
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

1999 yılında Ted Kdz Ereğli Kolejinden, 2003 yılında İstanbul Üniversitesi İtalyan Dili ve Edebiyat..