Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '16

 
Kategori
TV Programları
 

Karagül dizisi 4 bölüm sonra final yapıyor.

Karagül dizisi 4 bölüm sonra final yapıyor.
 

Bu sabah kapkara yağmurlu bir Bodrum sabahına uyandık. İki gündür devam eden lodos sebebiyle hava sıcak ama kapalı. Ben bu kapalı havada bir veda yazısı yazmak istiyordum. İki gün sonra ayrılacağım buradan. Uzun bir süre yokum. Begonvillerimle, kuşlarımla, hanımellerimle vedalaşmak istedim. Başka da vedalaşacak şeyim. yok.

Eskiler 'Gidip de gelememek, gelip de bulamamak vardır derlerdi.' Doğru bir söz. Yaş 70 e gelince gidip de gelememek akla geliyor. Gelip de bulamamak ise her daim mevcut. Uzun bir süre sonra döndüğümde komşu mandalina bahçesinin yerinde beton evler bulmam imkan dahilinde. Zaten şimdiden satılık ilanını astılar bahçenin kapısına. Önümüzden geçen yolun açılıp üzerinde yüzlerce kuş barındıran devasa meşe ve çam ağaçlarının kesilmesi de düşünülebilir. Kısacası dönüşte buraları böyle bulamamam mümkün. 

Ama artık bunları kafama takıp kasmıyorum kendimi.Geldiğimde eğer yerlerinde bulamazsam çiçeklerimi, kuşlarımı burayı da terk ederim ,aynen doğduğum , büyüdüğüm İstanbul'u terk ettiğim gibi. 

Gelelim bugün yazacağım konuya. Dün gece uzun zamandır zevkle izlediğm Karagül dziisinin 4 bölüm sonra final yapacağını öğrendim. Neredeyse 3 sezondur devam eden bu dizi herbiri ayrı soruna sahip kadınların dertlerini anlatması yönünden çok ilgimi çekmişti. Başta Şerif Sezer olmak üzere bütün oyuncuların harika oyun sergilediği ve dünyalar güzeli bir yerde Halfeti'de geçen bu dizi her bölümü ile tansiyonu çok yüksek tutarak bu güne kadar iyi bir izlenme seviyesi yakaladı.

Dün gece dizinin biteceğini durunca önce üzüldüm, sonra da memnun oldum. Zira bir çok dizi çok güzel izlenirken uzatmak bahasına eski tadlarını kaybediyor. Herşeyi tadında bırakmak gerek diye düşünüyorum

Ben Karagül dizisini önümüzdeki hafta da ülkemde seyredeceğim. Son 3 bölümü çok uzaklarda yakalayabilirsem izlemeye gayret edeceğim.

Dün geceki bölümde Narin öldü ve diziden ayyrıldı. Özlem, Kasım, Ayşe Kendal'ın gazabına uğradı ve trafik kazası geçirdi. Hangisi kurtuldu onu henüz bilemiyoruz. Sadece bebek Mehdi'nin öldüğünü sanıyorum. 

Çeşitli yaşta ve konumda bir dizi kadının acılı yaşam öykülerini anlatan bu yapım uzun zaman hafızalarımızda kalacak sanırım.

Umarım önümüzdeki sezon yerini alacak olan yapımlar aynı kalitede olur.

 

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..