Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '15

 
Kategori
İstanbul
 

Karaköy'ün en yenisi on, Off Karaköy

Karaköy'ün en yenisi on, Off Karaköy
 

Melih Doğan & YSM ON Off Karaköy


Son iki haftadır çekim için Karaköy sokaklarındayım. Sevdiğim yerlerde çekim yapmayı seviyorum. Karaköy ki çekim için bulunmaktan keyif aldığım yerlerin başında geliyor. Son zamanlarda ki izdiham, ardı ardına açılan mekanlar . Turistlerin uğrak mekanı ve tarz ötesi herkes burada. Karaköy'ü severdim şimdi yeni keşiflerle daha da çok sevmelerdeyim :) 
 
Çekim için buluşma yerimiz yine Karaköy'de olunca; Karaköy'ün en yenisi On Off Karaköy de geçtiğimiz hafta açılınca hayırlı olsun demeye bir kahve içmeye uğradım. Melih'de mekanda olunca hem sohbet ettik hem de ortağı Serkan Balbal ile bir kaç kare fotoğrafladım.
 
Melih Doğan'ı tanıyanlar bilir. Elinin değdiği her mekan dolar taşar . İşin sırrı iyi yemek, iyi müzik, iyi hizmet olunca daha ilk haftada başarı kaçınılmaz.  On Off açılır açılmaz bir çok kişini ilgi odağı olmuş durumda. On Off 'un samimi havası Karaköy'ün diğer mekanlarına da örnek olur umarım. 
 
Mekan keyifli, plak kapaklarından yapılan menülerine bayıldım. Hatta instagram da mekana dair ilk paylaştığım fotoğrafta menü fotoğrafı oldu. 
 

On Off Karaköy Kemankeş Mahallesi Yuva Sokak’ta. Sokakta şu an iki mekan bulunuyor. Kesinlikle sokağın havasını değiştirmiş On Off.  Yemek yememiş olsam da gözüm menüye çoktan takıldı. Çekim dışı bir gün gidip test etmek istiyorum. Ama müzik tarzı vb gündüz dahi çok hoştu gece ne olur bilemiyorum. Ki giden çok arkadaşım bayılmış :)  

Vallahi çok tutar burası benden söylemesi. 

On Off‘u açıp kapatmaya hazır mısınız? 

YSM 

On Off Karaköy  Kemankeş Mah. Yuva Sk. No: 3/B Karaköy Tel 0212 243 63 13

 
 
Toplam blog
: 127
: 121
Kayıt tarihi
: 25.03.15
 
 

1971 Çanakkale doğumlu, İstanbul'da yaşıyor. Melis, Maya Su ve Mira'nın annesi. Uzun yıllar sağlı..