Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Karamsarlık

Karamsarlık
 

Neden hayatın sürekli çok acımasız çok sıkıcı çok berbat bişey olduğunu düşünüyoruz bize verdiği onca güzelliği neden görmezlikten geliyoruz?. Her sabah kalktığımız zaman bugünde sağlıklıyım ve yaşıyorum demek, yerine neden oflayıp poflayıp uyanıyoruz? Neden sürekli bugün müdür şunu söyledi, trafik feciydi, hava sıcaktı, başım ağrıdı, içim sıkıldı vs. gibi çok anlamsız şeylerle beynimizi yoruyoruz ve hayatı kendimize zehir ediyoruz.?

Nasıl bakarsan öyle görürsün. İyi tamam bunu biliyoruz da neden hep kötü tarafından bakmayı seçiyoruz? Neden herşeyin bir de renkli yanını görmüyoruz. Siyah beyaz neden bakıyoruz hayatımıza. Aslında kendi karamsarlığımızı kendimi oluşturuyoruz. Herşeyde bir anlam aramaktan bıkmadık mı artık. Anlamsızlığa kendimizi bırakalım. Onun da bize katacağı çok güzel şeyler var. Falanca kişi bana bugün şöyle dedi -neden dedi ki şimdi bunu ne demek istedi- acaba bende bişeymi var- benim bir yanlışım mı var - bu insan neden böyle?

Polyanna olmak gerekiyor hayatta bazen. Ve herşeyin bir de o çok az da olsa mutlaka olan iyi yanından bakmak gerekiyor.

Oysa ki; biliyorum yarınlar çok güzel olacak..

 
Toplam blog
: 8
: 1051
Kayıt tarihi
: 30.05.07
 
 

1983 İstanbul doğumluyum. Aslında kendim hakında anlatacağım fazla bişey yok. Yaşamamın kendi hayatı..