Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '09

 
Kategori
Şiir
 

Karanlığa fırlattığım gökkuşağı

Karanlığa fırlattığım gökkuşağı
 

Fotograf: Markus Ackerl


Gerçekleşemeyecek ütopyaların

Coğrafyasından fışkıran sentez

Gücü ile taradığım yosma hayaller

Hep başlangıçlarda yitiyor masumiyetler

Bir gidişle katledililiyor sorgusuz gelişler

Kendimi, kendimin içine gömüp

Sürgün etim yine kendimi, kendimden

Kızamıyorum egoistliğine

Ilgım salgım harflere düşürdüğüm

Her cümle ağlıyor şimdi

Bir yudum izbe sensizlik artığı

Yüreğimin yırtığında biriken

Loş bir hüznün gizli coğrafyasından

Üvey çığlıklarıma son sortim

Kilitleyip hedefe kendimi

Bir tutam buse bırakıyorum

Dudaklarımın ağırlığınca

Karanlığa fırlattığım gökkuşağında

Şizofren renklerin intiharı

Siyah beyaz hayallerde

Görsel bir görk

Gece değiyor gözlerime

Usulca

Derinden

Gül kokulu bir dudak

Kesiyor içimi boydan boya

Derin bir yaraya birikiyorum

Ödünç çığlıklarımla

Zaman karanlığın üçünde durmuş

Bir oda

Kasvetin giyotininde

Anadan üryan yalnızılğa soyunmuş

Ahşap duvarlarlarda

Derin bir sessizlik kokusu

Rutubetli gözlerimde tutuklu

Bugulu, küflü anılar

Íki damla çaresizlik birikiyor

Acılı hasretlerin koynuna

Kayıp bir şiirin dizelerinde tutunuyorum

Yine kendi içime mecalsizce

Sana açılan penceremde

Yırtılan koyu bir aydınlık

Perdelerinde dolaşan

Donmuş suretinin ağıtları

Şimdi hangi yol siler beni senden

Hadi söyle

Hangi yol götürür beni

İz bırakmadan kayboluşa

Yine bir çakmak ateşiyle tutuşuyorum

Bir sigaranın ucunda

Ciğerlerimde yaşamı aldatıyorum

Onlarca tüten sensizlik çaktım

Kalp atışımın çatlağına bügün

Zındansı bir karanlığın içinde

Hançer pasının matlığı ışıldıyor

Tetenozlu, esrik, ögütücü bir sezenişte

Yorgun ruhumun sahipsiz aldançlarında

Devriye geziyor yine yırtıcı sensizlik

Çok soğuk birtanem içimin yangını

Beyaz kağıda düşürdüğüm

Tedirgin harfler üşüyor

Ekstrem despot bir molankoli fırtınasının

Tetiği düsüyor içimdeki isyana

İmla klavuzunun dudaklarından çalınmış

Edilgen fiiler

İyelik eklerinden sahiplendiğim

Edimsiz bir borç bakiyesi

Gecenin bügünde bana bıraktığı miras

Utku Aksu 06.06.2009 06:47 Detmold

Bu şiirimi Sevgili Aynur´a ithaf ediyorum. [Artık ayrıntısını kendisi yazsın (:-{)]

 
Toplam blog
: 50
: 901
Kayıt tarihi
: 06.10.08
 
 

    ..