Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '13

 
Kategori
Deneme
 

Karanlığın bağrından

Karanlığın bağrından
 

...


Eski bir filmin, defalarca izlenen en güzel sahnesi gibi... Yaşanmaya doyumsuz bir sahne çiziyorum dünyama, çizgiler belirsiz . Başroller kayıp... Eskimiş sözler dökülüyor gözlerimden, sonbaharda sararmış yapraklar elbise oluyor çırılçıplak kalmış, solgun ruhuma. Isınır gibi oluyorum da rüzgar esiveriyor birden. Sıcak bir deniz meltemi değil , o karanlık tepenin ardından esen o garip rüzgar... İçime dolup, zincirleyiveriyor ruhumu. Prangalara esir olmak bu denli kolaymış demek... Hava kararıyor, simsiyah şimdi her yer.... Tam bırakmak üzereyken savaşmayı , gökyüzüne bakıyorum.Dinliyorum yıldızların fısıltısını, ta ruhumda çalan bir melodi bu. Son mecalimle haykırıyorum ' HENÜZ ERKEN'. Yıldızlar doluyor içime... Suya bakıyorum, gözlerimde solgun sözler değil, yıldız yıldız umutlar var artık... 

yıldız yıldız umutlar....

 
Toplam blog
: 4
: 129
Kayıt tarihi
: 06.01.13
 
 

İngilizce öğretmeni . ..