Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '07

 
Kategori
Haber
 

Karanlık arttıkça mı yarasalar çoğalır?

Karanlık arttıkça mı yarasalar çoğalır?
 

Milli Eğitim Bakanı Sayın Hüseyin Çelik Konya'da Bahçeşehir Kolej' in Spor ve Sosyal tesisleri Kompleks' inin açılışında yaptığı konuşmada, Samsun'da yapılan Cumhuriyet Miting'ini eleştirmiş ve şöyle konuşmuş: "Yarasalar aydınlıkta dolaşmak istemezler. Aydınlık gözlerini kamaştırır. Bizim hizmetlerimiz de bazılarını rahatsız ediyor. Biz aydınlık gelecek için çalışıyoruz."

Demek ki, karanlık çoğalıyor ki yarasalar artıyor.

Alanlara inen insanlar karanlığın farkındalar, onun için alanları aydınlatarak, giderek sayıları fazlalaşmakta...

Aynı gün TBMM araştırma komisyonunun bir araştırmasına göre de 3 000 000 lise çağındaki gençten 200 000 ninin ateşli silahla okullara gittiği rapor edilmiş. Aydınlık gelecek nerede?

Geleceğimizin güvencesi olan gençlerimizi böyle mi aydınlığa hazırlıyoruz?

Ya da bu rapordan sayın yetkililerin haberi yok.

Sayın Hüseyin Çelik'in bir sözüne katılmamak olası değil: "3-5 slogan ezberleyip, meydanlara çıkıp ulusalcılıktan ve milliyetçilikten söz etmek kesinlikle samimi değildir." Bu sözlere katılıyorum. Çünkü; "Ananı da al git", "Askerlik yan gelip yatmak değildir.", "40 çürük yumurtadan bir sağlam yumurta çıkmaz" örneklerini çoğaltabiliriz.

Elhamdulillah şeriatçiyiz. (21.11.1994 Milliyet)
Yılbaşına karşıyım. (19.12.1994 Sabah)
Ben tekkeye değil dergaha gittim. (22.1.1997 Gozcu)
Ata'ya saygı duruşunda sap gibi ayakta durmaya gerek yok. (12.5.1994Hürriyet)
10 Kasim'da yaygara kopartıldı. (14.11.1994 Hurriyet)
İçki yasaklansın. (1.5.1996 Hurriyet)
Istanbul'u Medine yapacağız. (Akis)
Bütün okullar Imam Hatip yapılacak. (17.9.1994 Cumhuriyet)
Ben İstanbul'un imamiyim. (8.1.1995 Hurriyet)
Mayo reklamı şehvet sömürüsüdür. (6.3.1996 Hurriyet)
Milli Piyango zulümdur. (29.9.1994 Hurriyet)
Taksim'deki caminin temelini inşallah atacağız. (1.7.1994)
Cumhurbaşkanı'nın imam hatipli olacağı günler yakındır. (5.2.1996 Akit)
Sarık operasyonu cok komik. (15.5.1995 Sabah)
Yeşil (kaldırım rengi) medeniyettir. (25.6.1994)
Ben Meclis'in dua ile açılmasından yanayım. (8.1.1996 Milliyet)
İmamlar da nikah kıysın. (9.5.1995 Milliyet)

İşte alanlarda söylenen sloganlardan sadece bir kaçı...

Ben de sizin gibi bu sloganlara karşıyım. Onun için kırmızı beyaz renklere bürünüp de alanlara indim.

Karanlığın yarasaları çoğalttığını fark ettiğim için alanlardaydım.

Ama içime sindiremediğim en önemli olgu ise gençlerimizin silah taşıması, öğretmenini yaralayan geleceğimizin güvencesi olan sevgili yavrumuz için arkadaşlarının "Türkiye seninle gurur duyuyor" diye slogan atması... İşte bunu içime sindiremiyorum.

Sayın Hüseyin Çelik sahi siz ne düşünüyorsunuz bu konuda...

Resim: http://www.ogretmenlersitesi.com/haberoku.asp?Kod=4568

 
Toplam blog
: 222
: 1359
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Matematik öğretmeniyim. Liselerde okutulan MEB Talim Terbiye Kurulundan onaylı matematik ders kit..