Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '15

 
Kategori
Şiir
 

Karanlık Ülkenin Cırcır böceği..

Karanlık Ülkenin Cırcır böceği..
 

Işığın hasretinde Karanlık Ülke..gidiyorum.


Ben bu Ülke'den gidiyorum oğul

gidiyorum.

Çok umutlar besledim yarınlara

aha düzelir diye

ben mi yanıldım?

bilmiyorum...gidiyorum.

gidiyorum gerçi, kendimi de alıp gidiyorum

eli mi,

dili mi,

zihni mi de katarak

gidiyorum.

benimle geliyorlar umutlu/ umutsuz

ama yüreğimin sesinden bir umutla...

ben mi karanlık maddeyim

ülkem mi?

kendimden çıkarak,

penceremden bakıyorum.

zihnimden koşulsuz

anlamaya çalışıyorum.

gökyüzüne bakıyorum, derin geceleyin

ülkem gibi ürpertiyor uzaklıklar... karanlık

uzak karanlıklar var, gökyüzünü kuşatıp kendine katıyor

beni kattığı gibi, ülkemin.

 

Bu Ülke karardı be evlat!

% 75 karanlık enerji

% 20 karanlık madde

% 5 aydınlık tarafın;

% 0,0000075'i kadar

ışığı ben olsam da

ateş böceği,

cırcır böceği kadar öter dururum.

bazen parazite katılır

cırt cırt ederim.

yok oğul ben giderim.

 

yani kayıplardayım cır cır kadar

ateş böcekliğimin ışığında;

sadece ayakkabı numaram 42' yi bile zor görüyorum

yani kayıplardayım.

42 numara gidiyorum.

 

Büyük bir çekim kuvveti, karanlığa çekiyor

ben bu ülkede artık

boğuluyorum.

 

Hadi oğul arkamdan Sen de gel

B E K L İ Y O R U M...

 

Karanlılklar  Ülkesinin başkenti'nden  kalender kılıç

22.03.2015

 

 

 

 
Toplam blog
: 164
: 239
Kayıt tarihi
: 23.02.09
 
 

Kalenderce yaşarım. Okurum, gezerim, Çocukluğum şanslıydı; özgürlük en büyük mükafatım. Hiç bir kal..