Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Karanlık

Karanlık
 

alıntı


<ı>ağıtları bayram yapan dünlerden
bayramları ağıt sayan günlere gelmişiz...

gün vuruyor insansız duvarlarına
yakar gibi evlerin...

böğüre böğüre yokluyor yalnızlık
uğrun uğrun dil altında soyut heceler
eskidendi galiba
çok eskiden
hunhar bir cinayetti faili meçhul
zaman aşımı
sözün gelemeyişi
gidişi bağır çağır...

saatler miydi bilmiyorum
günler kesin
belki hafta
karanlıkta kalışım...

tek, göz gözü görmemek mi karanlık
tek kendi nefesini duyumsamak mı
kendi sesinden irkilip susmak mı...
al sana tek sesli halk türküsü
yum gözünü düş eyle
taptaze çimen kokusu...

madem ki ötelerdeyim beridekilerden
madem ki denize dikleniyor dalgalar
he valla
ben senin dalganı
koyunu
kabuğunu
der gibi yeşil yeşil
ben de yapışsam yakasına
ateşböceksiz gecelerin

göçükten çıkmış gibi dehşet
gurbete çıkmış gibi tedirgin
o kocaman sesin tiksinç görkemine
incecek bir söğüt dalı
göz gözü görmez
çekirge bulutu arkası kıtlık...

of desem of
karanlıkta yayılmıyor ki ses
kristalleşiyor pınarında gözyaşı
ah nolurdu
en kara esaretim
kıl çadırın içinde olaydı
taştan ve topraktan
ve ottan ibaret
ve ucuz plastik ibrikten içeydim dağ sularını
içim buz bağlıyaydı
gümüş rengi bulutun gölgesine sığınaydım
ay doğaydı geceleri küllerin arasından...

rakım çok olaydı
ve döndüreydi başımı serhoşum...

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..