Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Karanlıkta düşünmek!

Karanlıkta düşünmek!
 

Zaman yetmiyor acılarımı kapamaya,  

benden istenileni veremedim sevdiklerime  

belki çok şey istediler ya da  

hiç bir şey istemeden sevdiler…  

*****  

Sadece mutlu olmamı istediler  

boşa geçirdim zamanımı boşa  

düşündüm sadece bilerek veya bilmeyerek  

Fütursuzca düşündüm.  

*****  

Hep karanlıkta hayal ettim kendimi,  

Bir boşluktayız çıkaran yok  

Umutların olmadığı bir boşluk  

Düşüncelerin ve gerçeğin boşluğu…  

 

-  

S&S (Her Zaman Önde)  

SAMET SERBEST  

serbestler@windowslive.com  

 
Toplam blog
: 112
: 2756
Kayıt tarihi
: 15.09.09
 
 

Ülke meselelerine kafa yoran ulusal çıkarları korumaya çalışan düşünen bir genç. İlkelerim; Üstün..