Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Kasım '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Karanlıktan...

Karanlıktan...
 

Karanlığa konuşmak zordur… Kocaman bir kalabalık olsa önünde, baksan onların yüzüne ve öyle desen “merhaba” diye, daha rahatsındır; ancak, karşında bilmediğin, yüzünü göremediğin bir elli kişiye konuşmak daha zor gelir nedense… Kaldı ki konuştuğun kitlenin sayısını bilmiyorsan, kitlenmemek mucizeJ

Konuşmaya başlarsın; sonrasının hep kendiliğinden geldiği cümleler bir anda, sanki sana küsmüş gibi, çekiliverir sahneden. Ararsın… Karanlıkta cümle ararsın ama yok, bir yerlerde ama orada değil o anda… Sonra zorla kurduğun cümleler boncuk boncuk terletirken seni, dışarıdan bir ses gelir: “potu kaldırmayı unuttun, sesini yayına veremedin”. Nasıl yani? Şimdi ben, o kadar konuştum ve sesimi duyan olmadı mı? Nasıl yani? Şimdi ben… Baştan… Mı?...

Evet, şimdi ben baştan… Bir şeylere başlamak lazımdı ve ben bile tahayyülümün dışına attım adımımı ve radyocu olmaya yeltendim. Hakkında en ufak bir fikir birikimim olmadan hem de… Yapma garantisini vermedim ama başarma aşkıyla başladım bu işe de. “Elimi ve ayağımı nasıl kullanıyordum ben normalde?” diye sordum mesela ilk yayınıma çıkmadan birkaç dakika önce kendi kendime. Sonra hatırladım, kimse beni görmeyecek, sesimle yetinecek, sadece dinleyecek…

15 Kasım 2010 ilk yayın akşamım: İlk on dakika güzel denecek kalitede başlayan yayın, daha sonrasında karınca savaşına dönünce ilk tepkim “ben yapmadım” oldu. J Yayın gitmişti ve gerçekten ben yapmamıştım… Kötü bir şanstı evet, ama geri gelmek için sabrımı deneyen yayın, yaklaşık yetmiş dakika sonra beni yine o mikrofonun başına oturttuğunda artık daha sakindim.

Kolay olmadı ilk gecem; kolay olmamalıydı da, ki böyle güzel kalsaydı aklımda… Yazma aşkını, vücudunun her hücresine işletmiş olan Ebru artık bir kimlik daha eklemeye çalışıyor sanırım bünyesine. Şimdilik ben de herkes gibi onu izliyorum…

 
Toplam blog
: 57
: 877
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

1985 doğumluyum ve geçmişte yaptığım işlerle ilgili her bilgiyi önceki adımlarda sizlerle paylaşt..