Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '07

 
Kategori
Rüyalar
 

Karanlıktan ışıga

Karanlıktan ışıga
 

Merhabalar geçenlerde yorgunluktan bitkin düşmüştüm hemen hemen 1 haftadır uyku problemi çekiyorum ve en sonunda artık göz kapaklarımı taşıyamadım ve olduğum yerde uyuyakalmışım bırakın kalmayı hemende rüya alemine dalmışım.

Rüyamda bir ormandayım o kadar sık ve yüksek ağaçlar varki sanki gökyüzünü kaplamış ve gün ışığının ormanın derinliklerine girmesine izin vermiyor ve ben bu ormanda yolumu kaybetmiş bir şekilde şuursuzca yolumu bulmaya çalışıyorum, o kadar bitkin ve yorgun düştüm ki bir ağacın altında çimenlerin üzerinde uyudum ve rüya içinde rüya görmeye başladım.

O karanlık ve ürkütücü ormanın içinde derinliklerden bir ışık bana dogru gelmeye başladı bana yaklaştıkca ışık o kadar güçleniyordu ki gözlerim kamaştı ve bakamaz hale gelmiştim. Nice sonra sanki gözlerim alışır gibi olduğunda o ışığın içinde bir silüet dikkatimi çekti yüzünü göremiyordum ama bir prenses olduğundan eminim benim yüzümü okşadıktan sonra sanki bana onu takip etmem gerektiği gibi hareketlendi ve arada durup arkasına bakarak gelip gelmediğimi kontrol ediyordu bense hemen ardındaydım ve sanki bana gülümsedigini bile hissediyordum o sıcak gülümsemesini görür gibiydim. İşte tam o sırada uyandım ve şaşkınlıkla etrafıma bakarken birden ormanın derinliklerinden gelen ışık hüzmesi dikkatimi çekti rüyam gerçek olmuştu sanki hemen o ışıgın peşinden gitmeye başladım ve yaklaştıkça ışık kaynağı arttı ve o prensesi görmek üzereydim ki saatimin çalmasıyla irkilerek uyandım.

Size bir sır vereyim mi o prensesin kim olduğunu biliyorum........

Hepiniz sevgiyle kalın, sevmenin ve sevilmenin ne kadar büyük olduğunu hiç aklınızdan çıkartmayın. Dil yalan söyler ama gözler asla bu yalana alet olamaz.
 
Toplam blog
: 7
: 1214
Kayıt tarihi
: 29.05.07
 
 

1973 Ankara doğumluyum. Halen özel bir şirkette itfaiyeci olarak çalışıyorum. En çok keyif aldığım k..