Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '20

 
Kategori
Beslenme
Okunma Sayısı
34
 

Karantina Günleri Beslenme

    Evde kaldığımız bu günlerde beslenme alışkanlıklarımızı değiştirmekte fayda var . Günde 2 ana öğün ve sağlıklı birkaç ara öğün yaparak günü değerlendirmemiz gerekiyor . Ana öğünler bol protein ve bol lif kaynağı içermeli . Ara öğünlerde de sıvı besinler öncelikli tercihimiz olmalı ve su içmeyi asla unutmamalıyız . Özellikle , akşam öncesi az miktarda tüketilen sağlıksız besin varsa ; o gün kesinlikle evde bölgesel hareketler içeren 30 dakikalık bir çalışma yapmalıyız . Bu günlerde bağışıklık sistemimiz çok önemli , herşeyden ölçülü yemeye özen göstermeliyiz .  Taze zencefil , taze nane yaprağı , limon , bal ve siyah turp içeren bir karışım oluşturup ; hergün 1 er silme tatlı kaşığı kadar günde 2 kere bu karışımdan yemeliyiz . 

   Sağlıklı günler 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 33
Toplam yorum
: 0
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 94
Kayıt tarihi
: 03.12.14
 
 

Sağlıklı beslenme ve kişisel gelişimle ilgileniyorum ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster