Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '20

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Karantina günleri

Karantina günlerine gerimi dönüyoruz. Uzun zamandır bilgisayarımdan ayrı kaldım. Çok şükür artık yazılarımı yazacağım. Telefonda biraz daha mesafe kat etmem gerekiyor. Salgın artıyor. Ve biz İzmir’de valilik tarafından idari izinliyiz. Bilgisayarıma format atıldı radyo tiyatroları e-kitap ve sesli kitaplar sesli betimlemeli filmler whatsapp ve mail gurupları ve sohbet odalarıyla vaktimi geçirmeye çalışacağım eş çoluk çocuk olmayınca yalnızlık zor. Ama sosyal medya radyo derken konuşma ihtiyacımızı da whatsapp ve sohbet odalarından gidereceğim. Geçen yılki gibi dışarı çıkmama hassasiyetim devam edecek ama market alışverişlerini kendim yapacağım kiloma dikkat edeceğim zeytin yağına ekmek banma zevkimi azaltacağım ve böylece yeni döneme ayak uydurmaya çalışacağım. Salih Arıkan,tel:0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..